Рекламний дизайн

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.E.112
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Галишич Руслан Ярославович, кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри ДОА
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Засвоїти основні теоретичні положення функціонування реклами в культурному просторі та практичне проектування головних елементів візуальної комунікації в поліграфічній продукції та в мультимедійному просторі; основні поняття та терміни в рекламі та у рекламному дизайні; підготовка студентів до освоєння проектно-графічних засобів, які використовуються в рекламному дизайні; розуміти роль символу, знака та образу в рекламному дизайні; розуміти основні засади художнього формування елементів фірмового стилю та рекламного образу; комплексне розуміння художнього формування реклами та предметно-просторового дизайну. Здатність здійснювати композиційну побудову об’єктів рекламного дизайну. Вміти виконувати проектні завдання пов’язані із рекламним дизайном та складати рекламні тексти з метою формування коду рекламного повідомлення. ПРНВ2.1. Розуміти важливість і значення проведення передпроектних досліджень, здійснення аналізу аналогів та вміти використовувати здобуті результати у дизайні візуальних комунікацій. ПРНВ2.2. Враховувати при створенні об'єктів візуальних комунікацій потреб всіх категорій споживачів. ПРНВ2.4. Застосовувати комплексний художньо-проектний підхід для створення цілісного образу об'єктів візуальних комунікацій. ПРНВ2.8. Застосовувати набуті знання і розуміння предметної галузі та сфери професійної діяльності у практичних ситуаціях а також під час презентації готових проектів. Комунікація. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); КОМ2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність. АіВ1.Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи дизайну візуальних комунікацій; Основи дизайну реклами; Рисунок, живопис, частина 1, 2, 3; Основи композиції і формотворення частина 1, 2; Історія мистецтва, архітектури і дизайну, частина 1,2; Проектування, частина 1,2.
Короткий зміст навчальної програми: В основу дисципліни послідовно подані теми теоретичних та практичних положень, що розкривають основні закономірності процесу проектування в рекламній справі. Теоретична частина містить ознайомлення студентів з теорією розвитку реклами та з основними каналами передачі рекламної інформації; ознайомлення із основними типами цільової аудиторії; з основами функціонування реклами, яке залежать від виду виробника та товару. З закономірностями поетапного і методичного ведення розробки рекламного дизайну. Курс розкриває знання як формувати компоненти рекламної інформації в основних видах поліграфічної та мультимедійної продукції; з методикою виконання проектних завдань пов’язаних із рекламним дизайном. Практична частина курсу представляє завдання з дизайну реклами готелів, магазинів, або рестаранів та його власників, розробку системи знаків і образів ідентифікації, слоганів, текстів, корпоративного героя, образу товару. Рекламний постер, буклет, брендбук, дизайн вітрини. Також курс передбачає створення рекламної історії, рекламного сюжету та сценарію, які формують суть рекламної ідеї та дизайну.
Методи та критерії оцінювання: Курс лекцій, практичні заняття та курсова графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль лекції (семінари) – 20%. Підсумковий контроль – тести, усні відповіді, презентація рекламної дизайн ідеї - 30%, курсова робота - розробка системи знаків та рекламних образів на обрану тему - 50%.
Рекомендована література: 1. Веркман Д. К. Товарные знаки. Создание, психология, восприятие. – М.: Прогресс, 1986. 2. Кенинг Т. Психология рекламы (пер. с немецкого). М., 1925, - 271 с. 3. Ковешникова Н. А. Дизайн: история и теория. Издательство: ОМЕГА-Л, ГРУППА КОМПАНИЙ, 2007. 4. Котлер. Ф. Основы маркетинга. – М., 1992. 5. Крафт З. Защитная марка. – Берлин, 1970. 6. Лаврентьев А. Н. История дизайна. Учеб. пособие для вузов. — М.: ГАРДАРИКИ, 2007. 7. Лебедев А.Н. Зигзаг удачи или точные технологии? Психологическая экспертиза наружной рекламы: проблемы и методы. Рекламный мир, №8(47), 1996. 8. Лебедев А.Н. Психология российской рекламы: а нужен ли рекламисту потребитель? Маркетинг и маркетинговые исследования в России, №1, 1996. 9. Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российской рекламе. М., Академия, 1995, - 144 с. 10. Линдсей П., Норман Д. Переработка информации у человека. М., Мир, 1974, - 550 с. 11. Мануйлов М.А. Психология рекламы. М., Гостехиздат, 1925, - 36 с. 12. Ментатов В. В. Образ, знак, условность. – М.: Высшая школа, 1980. 13. Мокшанцев. Р. И. Психология рекламы. – Москва, Новосибирск, 2002. 14. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. – Харьков: Ранок Веста, 2001.