Технології і матеріали у графічному дизайні

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.E.059
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Штець Віктор Олексійович, кандидат мистецтвознавства, доцент
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни «Технології та матеріали у графічному дизайні» є ознайомлення студентів з основними характеристиками, та конструкцією друкованої продукції, основними технологічними процесами її створення, вивчення асортименту поліграфічних матеріалів та поліграфічного обладнання, а також отримання знань з видавничо-поліграфічної термінології та історії розвитку поліграфії. Знання цієї дисципліни сприятиме більш ефективній фаховій підготовці студента, дозволить у майбутній роботі правильно розуміти суть та принципи поліграфічних процесів, орієнтуватись у багатоманітті сучасних видавничих технологій, а також використовувати у своїй роботі найбільш раціональні поліграфічні матеріали.
Завдання: Інтегральна компетентність – здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів дизайну та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Фахові компетентності: ФКС2.2. Здатність розробляти кілька варіантів концептуальних вирішень. ФКС2.3. Здатність виконувати дизайн рекламної продукції: дизайн знакових систем для візуальних комунікацій, упаковки, поліграфічної продукції, носіїв зовнішньої реклами. ФКС 2.5 Здатність враховувати при створенні об’єктів візуальних комунікацій потреб всіх категорій споживачів та застосовувати комплексний підхід у дизайні.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ПРНВ 2.1. Розуміти важливість і значення проведення передпроектних досліджень, здійснення аналізу аналогів та вміти використовувати здобуті результати у дизайні візуальних комунікацій. ПРНВ 2.2. Враховувати при створенні об’єктів візуальних комунікацій потреб всіх категорій споживачів. ПРНВ 2.4. Застосовувати комплексний художньо-проектний підхід для створення цілісного образу об’єктів візуальних комунікацій. ПРНВ 2.5. Вирішувати функціональні завдання з урахуванням властивостей матеріалів та особливостей конструктивних побудов, застосовувати новітні технології при створенні сучасного кінцевого продукту у дизайні візуальних комунікацій. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); КОМ2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ 1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих нових фахових знань. АіВ 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. АіВ 4. Здатність популяризувати надбання національної та всесвітньої культурної спадщини, а також сприяти проявам патріотизму, національного самоусвідомлення та етнокультурної само-ідентифікації. АіВ 5. Здатність формувати екологічну свідомість і культуру особистості, застосовувати екологічні принципи в житті та професійній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інтерактивний дизайн Основи проектної та комп’ютерної графіки (КП) Кореквізити: Технології і матеріали у графічному дизайні (КП) Веб-дизайн Дизайн друкованих видань
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення вибіркової дисципліни «Технології та матеріали у графічному дизайні» здобувачі першого рівня вищої освіти – бакалавра дизайну середовища оволодівають необхідним обсягом знань у галузі матеріалознавства у графічному дизайні. Курс розрахований на один семестр навчання та охоплює 90 год., зокрема, 45 год. практичних аудиторних занять та 45 год. самостійної роботи. Студенти вивчають властивості й застосування поліграфічних матеріалів – паперу, фарб, друкарських форм тощо, вивчають типологію та технічно-конструктивні особливості поліграфічної продукції, основні способи використання композиційних, графіко-образотворчих засобів та набірно-типографічних елементів при роботі над дизайном поліграфічної продукції різних типів, вчаться верстати у спеціалізованих програмах. Вивчення дисципліни дозволить студенту розуміти роль технологій та матеріалів у графічному дизайні та на практиці застосовувати набуті знання.
Опис: Лекційні заняття – не передбачені. Практичні заняття. Мета практичних занять – навчити студентів на практиці застосовувати отримані теоретичні знання в галузі технологій та матеріалів у графічному дизайні, ознайомити студента з практичною роботою, версткою та підготовкою до друку поліграфічної продукції. 1.Теоретична частина. Вступ до курсу. Мета та завдання курсу. Ознайомлення з структурою занять та тематикою практичних завдань. Огляд та аналіз поліграфічної видавничої продукції різного типу. Практична частина. Загальний огляд програм для верстання текстів та для роботи з зображеннями. Знайомство з інтерфейсом та основними функціями. 2. Теоретична частина. Видавничий дизайн та поліграфія. Історичні аспекти розвитку. Ґенеза розвитку друкарської справи. Сучасний стан та перспективи розвитку видавничої справи. 3. Теоретична частина. Поліграфічні матеріали. Папір, характеристики, властивості, особливості використання. Стандарти поліграфічних форматів. 4. Теоретична частина. Фарба та колір у графічному дизайні та поліграфії. Друкарська фарба. Класифікація, властивості. Кольорові системи. 5. Теоретична частина. Сучасні типи друку. Форми для різного типу друку. Формні матеріали. 6. Теоретична частина. Палітурні матеріали. Покривні матеріали. Матеріали для скріплення та зміцнення поліграфічної продукції. Плівки, лакування, ламінація. 7. Теоретична частина. Матеріали для друкувальних пристроїв комп’ютеризованих систем. Практична частина. Аналіз матеріалів готових поліграфічних видань. Продовження вивчення роботи у редакторах для верстки. 8. Теоретична частина. Класифікація видавничої поліграфічної продукції за матеріальною конструкцією та специфічними якостями. 9. Теоретична частина. Типові елементи аркушевих та книжкових видань, їх організація та загальний дизайн 10. Теоретична частина. Організація та верстання текстового матеріалу. Архітектоніка друкованого видання та її розкриття в системі заголовків. Модульна сітка. 11. Практична частина. Підсумкова графічна робота. Формування концепції, верстка та підготовка до друку аркушевого газетного видання. Аналіз студентських робіт та реалізованих періодичних видань з точки зору загального дизайну, відповідності аудиторії, читабельності, зрозумілості та логіки подачі матеріалів, рекламності, доцільності використання графіко-типографічних засобів та матеріалів. 12. Завдання № 4 (продовження). Формування теми та назви газетного видання, збір літератури, матеріалів, референсів. Визначення загальної видавничої концепції. Робота над графічними матеріалами. Дизайн шапки видання, варіанти для сезонів та свят. 13. Завдання № 4 (продовження). 14. Завдання № 4 (продовження). 15.Завдання № 4 (продовження). Підготовка завдання до захисту, обговорення, презентація. Вимоги до макету: 2 аркуші А3 формату (8 сторінок газетного видання після фальцювання; наявність ієрархії заголовків, колонелементів, графічного та рекламного матеріалу, вихідних даних до видання. Обгрунтованість використаних гарнітур, графіки, друк в 1-2 кольори).
Методи та критерії оцінювання: Протягом семестру студент може набрати 50 балів за виконання чотирьох завдань та 50 балів на екзаменаційному контролі за проходження тестових запитань у ВНС Львівської політехніки Сума оцінок, отриманих студентом за вказані види виконаної навчальної роботи, становить підсумкову семестрову оцінку
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 50 балів, підсумковий контроль - 50 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Технології і матеріали у графічному дизайні. Електронний навчально-методичний комплекс. 2. Штець В.О. Основи технології поліграфічного виробництва. Електронний навчально-методичний комплекс, зареєстрований у ВНС НУ «Львівська політехніка» Адреса розміщення: Moodle2.1+;//http:// http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12936. Номер та дата реєстрації: Е41-205-28/2015 від 01.12.2015 р. 3. Штець В.О. Основи технології поліграфічного виробництва. Конспект лекцій. Львів: Видавництво кафедри дизайну та основ архітектури, 2018. – 110 с. Реєстраційний номер 8541 від 29.01.2019 р 4. Дизайн книжкового видання. Методичні вказівки / Укл. О. Мельник, В. Штець. – Львів, Видавництво кафедри дизайну та основ архітектури, 2018. – 32 с. 8. Рекомендована література Базова 1. Adobe InDesign CS: офиц. учеб. курс / [пер. с англ. Климович А., Горлач А.]. – М.: издво ТРИУМФ, 2005. – 448с. ил. – (Официальный учебный курс). 2. Блатнер Д. QuarkPress 5. Искусство допечатной подготовки. DiaSoft, 2002. 912 c. 3. Божко А. Adobe FrameMaker. Сложная верстка. Серия Для дизайнеров. ДМК, 2000. 4. Буковецкая О. Дизайн текста: Шрифт, эффекты, цвет. 2-е изд., испр. М, 2000. 304 с. 5. Жидецький Ю. Поліграфічне матеріалознавство. Львів, 2000.– 222 с. 6. Валуєнко Б. Зовнішнє оформлення друкованих видань: Способи композиційного зв’язку шрифту і зображення // Друкарство. 1999. № 3. С. 12-13. 6. Валуєнко Б. Специфіка оформлення книжкових оправ. Київ, 1990. 48 с 7. Болховитинова C. Композиция изданий: Особенности проектирования различных типов изданий: Учебное пособие / Под ред. С. М. Болховитиновой. М.: Изд-во МГУП, 2000. – 166 с. Режим доступу: [http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook095/01/about.htm]. 8. Буковецкая О. Готовим в печать журнал, книгу, буклет, визитку. – М.: «НТ-Пресс», 2005. – 303 с. 9. Волков Н. Курс макетирования и верстки. 2005. Формат pdf. Режим доступу: [http://www.uapp.net/netcat_files/460_4.PDF] 10. Буковецкая О. Дизайн текста: шрифты, эффекты, цвет / О.А. Буковецкая. – М.: ДМК Пресс, 2000. – 304 с. – (Рос. мовою). 11. Булгаков Ф. Иллюстрированная история книгопечатания и типог¬рафского искусства.СПб.: Изд-во Суворина, 1889. – 364 с. – (Рос. мовою). 12. Валуєнко Б. Архітектура книги / Б. В. Валуєнко. – Київ: “Мистецтво”, 1976. – (Укр. мовою). 13. Герчук Ю.Я. История графики и искусства книги. – М.: Аспект Пресс, 2000. – 320 с. 14. Гиленсон П. Справочник технического редактора. М., 1978. 15. Гончарова Н. Композиция и архитектоника книги. М., 1977.. 16. Сава B. Основи техніки творення книги. Навч. посібник. Львів: Каменяр, 2000. – 136 с. 17. Тимошик М. Книга для автора, редактора, видавця. Київ, 2005. Практичний посібник. 18. Ткаченко В., Чеботарьова І., Киричок П., Григорова З. Енциклопедія видавничої справи. Харків «Прапор», 2008. 19. Фляте Д. Свойства бумаги. 3-е узд., перераб. И доп. М., 1986.– 680 с. 20. Фляте Д.М. Технология бумаги. М., 1988. – 440 с Допоміжна 1. Іванов С.І Основи композиції видання. – К.: НМК ВО, 1991. – 64 с 2. Керженцев П. Газета: Организация и техника газетного дела М.: Красная новь, 1923. – 160 с. – (Рос. мовою). 3. Пахомов В. Книжное искусство. М.: Искусство, 1962. – 432 с. – (Рос. мовою). 4. Рудер Э. Типографика. – Пер. с нем. – М.: Книга, 1982. – 286 с. – (Рос. мовою). 5. Чихольд Я. Облик книги. М.:Книга, 1985. – 240 с. 6. Хелберт А. Сетка. Модульная система конструирования и производства газет, журналов, книг. – М.: Книга, 1984. – 106 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технології і матеріали у графічному дизайні (курсовий проєкт)

Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.E.060
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Дубова-Страшевська Маріанна Юріївна Киселенко Марія Олександрівна Квасниця Роксоляна Богданівна Галишич Руслан Ярославович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни ознайомлення з основними теоретичними положеннями функціонування реклами в культурному просторі та засвоєння навиків проектування головних елементів візуальної комунікації та поліграфічної продукції; ознайомлення з технологіями та матеріалами в графічному дизайні, що застосовуються в проектуванні пакування.
Завдання: Завдання навчальної дисципліни. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей. ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі дизайну, виявляти структурні й функціональні зв’язки на основі комплексного художньо-проектного підходу. Фахові компетентності професійного спрямування: ФКС 2.2 Здатність виконувати двовимірні та тривімірні ескізи для поліграфії та мультимедійного простору. ФКС 2.3 Здатність презентувати своє проектне рішення. ФКС 2.4 Здатність виконувати двовимірні та тривимірні моделі для поліграфії та мультимедійного простору. ФКС 2.5 Здатність враховувати при створенні об’єктів візуальних комунікацій потреб всіх категорій споживачів та застосовувати комплексний підхід у дизайні.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. розуміти призначення і місце курсу в загальній системі професійної підготовки дизайнера; 2. розуміти специфіку застосування проектних засобів і методів в процесі дизайн-проектування; враховувати в проектній діяльності механізми сприйняття продукту, графічного дизайну, форми; 3. знати такі категорії проектної діяльності дизайнера як: проектний образ, образ шрифта, образ форми, професійну термінологію, яка застосовується в процесі дизайн-діяльності; 4. знати основні категорії, методи, правила графічного дизайну в проектній діяльності; 5. знати методику проектно-конструкторського розроблення форми пакування; 6. уміти самостійно проводити передпроектний аналіз (аналіз аналогів та збір інформації за темою завдання); 7. вміти працювати з патернами, шрифтами, колажами, отримати навики рекламного фотографування товару, роботи з паперовою пластикою, оволодіти навиками формотворення упаковок; 8. вміти запроектувати пакування товару із врахуванням особливостей візуального сприйняття форми та кольору людиною, вимог та стандартів технічно-друкарських процесів та вимог матеріально-конструктивних процесів; 9. навчитись якісно презентувати власні роботи. Подача є важливим компонентом курсу «Дизайн пакування». Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ПРНВ2.1. Розуміти важливість і значення проведення передпроектних досліджень, здійснення аналізу аналогів та вміти використовувати здобуті результати у дизайні візуальних комунікацій. ПРНВ2.2. Враховувати при створенні об’єктів візуальних комунікацій потреб всіх категорій споживачів. ПРНВ2.4. Застосовувати комплексний художньо-проектний підхід для створення цілісного образу об’єктів візуальних комунікацій. ПРНВ2.5. Вирішувати функціональні завдання з урахуванням властивостей матеріалів та особливостей конструктивних побудов, застосовувати новітні технології при створенні сучасного кінцевого продукту у дизайні візуальних комунікацій. Комунікація: КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність: АіВ 1. Дотримуватися морально-етичних норм, принципів і правил поведінки в сучасному суспільстві. АіВ 2. Трактувати формотворчі засоби дизайну як відображення історичних, соціокультурних, економічних і технологічних етапів розвитку суспільства, комплексно визначати їхню функціональну та естетичну специфіку у комунікативному просторі. АіВ 3. Володіти фаховою термінологією, теорією і методикою дизайну. АіВ 4. Розуміти вагому роль українських етиомистецьких традицій у стильових вирішеннях об'єктів дизайну, а також враховувати специфіку етнодизайну в контексті культурних практик. АіВ 5. Популяризувати надбання національної та всесвітньої культурної спадщини, а також сприяти проявам патріотизму.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: - Основи проектної та комп’ютерної графіки Супутні і наступні навчальні дисципліни: - Технології і матеріали в графічному дизайні - Рекламний дизайн і копірайтинг (КП) - Дизайн друкованих видань (КП) - Концептуальний дизайн (КП)
Короткий зміст навчальної програми: Курс "Технології і матеріали в графічному дизайні (КП)" розглядається як один із складових комплексу фахової підготовки та розрахований на один семестр навчання та охоплює години в IV семестрі. В основу дисципліни послідовно закладені допоміжні теми теоретичних та практичних положень, що розкривають основні закономірності процесу проектування в дизайні пакування та рекламній справі. Навчальний процес складається з двох блоків: І блок - поточні завдання з технологій та засобів в графічному дизайні, що тримають напрям в галузь дизайн пакування; ІІ блок присвячений основам дизайну реклами, знайомлять студента з методикою виведення товару на ринок з допомогою графічного дизайну реклами, та основних її компонентів. Вивчення запропонованого курсу вимагає від студентів творчого підходу, орієнтує на самостійний пошук ідей та основ оригінальних стратегій щодо виконання поставлених конкретних практичних завдань в галузі реклами, візуальних комунікацій, проектуванні пакування та вимагає від них опрацювання додаткової візуальної інформації та літератури.
Опис: Блок І. Знайомство з основами дизайну пакування. Історія пакування в світовому контексті. Ознайомлення з структурою дисципліни, навиками, які студенти здобудуть у процесі навчання та вимогами щодо подачі графічних робіт. Патерни в графічному дизайні. Техніка «творення плям» (англ. «mark-making»). Оцифрування ручних робіт, та робота з патернами. Завдання №1. Розробка серії патернів з простого графічного модуля, плями. Фотографіка товару. Графічне вирішення товару, продукту. Фотографування об’єктів реклами, на обрану тему. Композиційна викладка товару, контраст, нюанс, ритміка, акценти, колористика. Світло і тінь, колір, як головні засоби вираження рекламного образу. Завдання №2. Фото продуктів/товарів. (англ. Product Photography) Штампи в графічному дизайні. Історія штампів в дизайні пакування. Завдання №3. Штамп. Патерн та одинарна композиція з штампу (англ. Stamp design) Шрифтові композиції рекламних девізів. Деталізована розробка фірмового лозунгу. Типи слоганів. Літературне формування рекламних девізів. Логічний та психологічний аспекти. Верстка текстових блоків, рубрик та підрубрик. Завдання №4. Копіювання шрифтової комбінації за наданим зразком з використанням власного фото. Колаж в дизайні реклами. Творення власної бібліотеки зображень, кольорового паперу, фактур для подільшого використання в колажному мистецтві. Оцифорвка ручної роботи. Робота з колажем в комп’ютерних програмах. Завдання №5. Колаж. Розробка тематичного колажу з допомогою ручної та цифрової графіки. компонування текстового доповнення. Шрифтовий блок як мистецький твір. Шрифтовий постер. Завдання№6. Розробка шрифтової композиції/ шрифтового колажу/ шрифтового блоку для певного продукту (англ. type packaging design) Паперова пластика в графічному дизайні та в проектування поліграфічної продукції, упаковок. Завдання №7. Паперова пластика. Конструювання об'ємної композиції з паперу, фотографування роботи, подача. Дизайн упаковки. Знайомство з галуззю дизайн паковання. Види упаковок. Завдання №8. Виконання УПАКОВКИ за готовим зразком з використанням власного патерну (з завдання №1). Дизайн комплекту або серії пакувань за обраною темою (продукт) Проектна розробка: - ескізний й об’ємно-просторовий пошук конструкції й графічного оформлення комплекту пакувань - розробка макету прототипу. - фотофіксація серії. Дизайн брендбуку.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка роботи студента відбувається як на рівні виконання поточних завдань так і всього проекту. Поточний контроль здійснюється під час навчання і дає можливість визначити ступінь сформованості знань, умінь, навичок студентів, крім того стимулює відповідальність студентів за підготовку до кожного заняття.
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент може набрати до 50 балів (поточні завдання) за курсовий проект максимальна кількість балів 50. Для допуску до здачі курсового проекту студент не зобов’язаний здати поточні завдання. Поточні завдання оцінюються у 6 балів в залежності від складності та здаються протягом семестру. Курсовий проект оцінюється як сума складових частин проекту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення Дизайн реклами: Методічні вказівки до курсу “Дизайн реклами” для студентів магістрів V курсу спеціальності 022 «Дизайн» спеціалізації 02 «Графічний дизайн» / Укл.: Укл.: А.П. Павлів, Х.С. Бойко, Р.Я. Галишич, Р.Б. Квасниця, В.Р. Радомська, І.Ю. Бучковська, М.Ю. Дубова-Страшевська – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2017. – 10с. Список авторів, які займаються проблемами дизайну. Победин В. А., Веркман Д. К., Крафт З., Ментатов В. В., Утевська Ф. І., Мокшанцев. Р. И., Котлер.Ф., Айзенберг. М. Н., Ромат В. Е., Почепцов. Г. Г., Fiske J., Eco U. A., Морозова И., МинаевГ., Рамат Е. В., Лесняк В. Основна література: 1. Победин В. А. Знаки в графическом дизойне. – Харьков: Ранок Веста, 2001. 2. Крафт З. Защитная марка. – Берлин, 1970. 3. Утевська Ф. І. Невмирущі знаки. – К.: Веселка , 1981. 4. Jackson, Paul. Complete pleats. Pleating Techniques for Fashion, Architectureand Design. - Laurence King Publishing, 2015, 304p. 5. Jackson, Paul. Structural packaging. Design your own boxes and 3-D forms - Laurence King Publishing, 2012, 128p. 6. Jackson, Paul. Structural packaging. Cut and Fold Techniques for Pop-Up Designs - Laurence King Publishing, 2014, 128p. 7. Jackson, Paul. Structural packaging. Folding Techniques for Designers : From Sheet to Form - Laurence King Publishing, 2011, 224p. 8. Julius Wiedemann The Package Design Book. - Taschen, 2017, 672p. 9. Ellicott, Candace. Packaging essentials: 100 principles for package design / Candace Ellicott and Sarah Roncarelli. - Rockport Publishers, 2010, 466р. 10. Klimchuk, Marianne R., Krasovec, Sandra A. Packaging Design: Successful Product Branding From Concept to Shelf 2nd Edition. – Wiley, 2013, 505 p. 11. Lupton, Ellen. Thinking with Type: A Critical Guide for Designers, Writers, Editors, & Students. – Princeton Architectural Press, 2014, 224p. 12. Hembree, Ryan. The Complete Graphic Designer: A Guide to Understanding Graphics and Visual Communication. - Rockport Pub, 2006, 192p. 13. Сайт https://packageinspiration.com/ 14. Сайт https://packagingoftheworld.com/ Додаткова література: 1. Ромат В. Е. Реклама. – Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск., 2001. 2. Почепцов. Г. Г. Теорія комунікацій. – К.: Спілка рекламістів України, 1996. 3. Fiske J. Introduction Communication Studies. – London, N.Y., 1990. 4. Eco U. A.. Theory of Semiotics. – Bloomington, 1976. 5. Лесняк В. Акцидентный шрифт. 75 оригинальных шрифтов. – Харьков: Колорит, 2004. 6. Mark-making в дизайні упаковок та брендингу. https://www.pinterest.com/pin/2322237295708838/ 7. Mark-making в дизайні текстилю для одягу https://www.pinterest.com/pin/2744449763053247/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).