Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.041
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.072
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.073
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.02.E.102
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Соломія Щегольська Роман Любицький
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання дисципліни Основною метою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерне моделювання та анімація архітектурного середовища» є поглиблення у студентів знань та вмінь у галузі комп’ютерного моделювання за допомогою програм, які потрібні для практичної діяльності в галузі проектування, візуалізації, презентації архітектурних та містобудівних проектів. Загальна направленість дисципліни полягає у виробленні навичок у студентів щодо вміння подавати та представляти, і грамотно оформлювати свої архітектурні проекти за допомогою графічних програм. У засвоєнні методик комп'ютерного моделювання та обробки фотометричних даних отриманих при розробленні архітектурних та містобудівних проектів.
Завдання: В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: • використовувати різні типи програмного забезпечення для швидкого та якісного виконання робіт, повязаних із створенням об’єкту архітектури та містобудування; • застосовувати різноманітні композиційні моделі організації креслень та презентацій для висвітлення архітектурного задуму; • грамотно виконувати та презентувати проекти архітектури та містобудування, в залежності від обєму та завдання, а отже вміти деталізувати, передавати масштаб, навколишнє середовище, якнайкраще розкрити свою ідею; • здійснювати практичну діяльність в галузі архітектури та містобудування з використанням комп’ютерного моделювання. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних навичок: загальні навички: 1. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення. 2. Володіння основними засобами, методами і способами отримання, зберігання, переробки інформації. 3. Уміння раціонально організувати власну діяльність та ефективно розпоряджатися власним часом. 4. Здатність до самонавчання, до самовдосконалення та продовження професійного розвитку. 5. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння працювати в групах . фахові компетентності: 1. Базові знання в галузі архітектури і містобудування, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; 2. Компетентність у сучасних архітектурних теоріях та доктринах; 3. Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні; 4. Використання аналітичних методів і методів моделювання у проектуванні об’єктів архітектури та містобудування;
Результати навчання: 1. Знання професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 191 Архітектура і містобудування 2. Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм, на основі яких здійснюються перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування. 3. Знання сучасних досягнень інноваційних технологій в галузі архітектури і містобудування; 4. Знання технології проектного процесу в архітектурі і містобудуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1.Архітектурне проектування офіс з паркінгом у міському середовищі (курсовий проект) 2.Нове поселення (курсовий проект) 3.Архітектурне проектування сакральної споруди (курсовий проект) 4. Архітектурний проект (на стадії РП)
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення дисциплін студент знайомиться з вимогами до подачі архітектурних проектів, презентацій, портфоліо, особливостями комп’ютерного моделювання. Результатом вивчення є вионання найрізноманіних завдань різної складності та наповнення і зрештою їх представлення у вигляді архітектурного портфоліо.
Опис: Вступна лекція. Вибір програмного забезпечення для роботи та виконання завдань. Огляд портфоліо. 1.Схеми. Виконання схем в проекті. 2.Робота над ситуаційними схемами, SWOT-аналіз, передпроектні дослідження. 3. Використання інфографіки у схемах. 4.Робота над подачею фасадів. Накладання текстур в Adobe Photoshop. Робота з масками та шарами. 5.Розріз. Основні способи подачі розрізу будівлі в архітектурному портфоліо. Вибір стилю розрізу відповідно до стилю подачі проекту 6.Генплан. Оформлення генплану 7.Архітектурний колаж 8.Пошук архітектурної форми у вигляді діаграми 9.Функціонально-композиційна 3D модель багатофункційної будівлі (громадська/житлова) 10.Візуалізація будівлі в 3D. Накладання текстур в 3D. Створення тіней. Антураж і 11.Стафаж у архітектурному середовищі 12.Вписання 3D моделі проектованої будівлі у середовище (за допомогою фотографії) 13.План квартири у Adobe Photoshop 14.Написання CV (резюме) 15.Створення GIF (анімаційні зображення) 163D розріз по будівлі.
Методи та критерії оцінювання: У процесі поточного контролю студент виконує 14 завдань, кожне з них оцінються балами від 5 до 15 в залежності від складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: 11 завдань по 5 балів 11х5=55б 1 завдання 15 балів: 1х15=15б 3 завдання по 10 балів: 10х3=30б
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Баверли Л. AUTO CAD – 2005 для архитекторов. М. Кудиц – Образ. 2005 – 608 с. 2. Ланців А. Autodesk Arhitektural Desktop 2006 от конструкций до проекта. – М. Кудиц – Пресс, 2006. – 784 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.03.E.120
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.04.E.138
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна