Сучасна архітектура

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.052
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна

Сучасна архітектура (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.080
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна

Сучасна архітектура (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.081
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна

Сучасна архітектура (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.02.E.107
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Старший викладач Дідик Володимир Васильович Доцент, кандидат архітектури Гнесь Людмила Богданівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дати студентові уявлення про типологічні основи й загальні принципи проектування сучасних сакральних (культових) споруд у просторовому середовищі, формування системного мислення в архітекторів при вирішенні практичних завдань під час курсового та дипломного проектування сакральних об’єктів, найрізноманітніших за місткістю і складністю.
Завдання: 1. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення. 2. Вміння логічно вірно, аргументовано і ясно здійснювати комунікацію (усно і письмово) на державній мові та володіння принаймні однією із поширених європейських мов на рівні читання і розуміння науково-технічної літератури, спілкування в усній і письмовій формах. 3. Здатність використовувати законодавчі, директивні, нормативні, правові документи в своїй діяльності. 4. Володіння основними засобами, методами і способами отримання, зберігання, переробки інформації. 5. Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту, опонувати рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту; 6. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень при виконанні архітектурно-містобудівних проектів; 7. Компетентність у роботі з пам’ятками та при проектуванні об’єктів в межах охоронних зон;
Результати навчання: 1. Знання професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 191 Архітектура і містобудування 2. Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм, на основі яких здійснюються перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування. 3. Знання та розуміння прийомів та методів архітектурних обмірів та проектування, відповідно до вимог чинних стандартів і технічних умов; 4. Знання сучасних досягнень інноваційних технологій в галузі архітектури і містобудування;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Містобудівне проектування – теоретичний курс Історія державності та культури України. Архітектурні конструкції будівель і споруд Архітектурне проектування Містобудівне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Сьогодні важливою залишається проблема пошуку сучасного національного типу храму. У процесі архітектурного проектування сакральної споруди студент знайомиться з конфесійними та обрядовими основами християнства, типами сакральних комплексів та їх основними та допоміжними об’єктами. Вивчаються містобудівні основи храмобудування та сакральної символіки храму, досвід проектування сучасних сакральних споруд. Результатом вивчення є архітектурний проект української сакральної споруди, його інтер’єрів та території обсягом 2 аркуші формату А1; техніка подачі – цифрова або авторська графіка.
Опис: Основні та допоміжні об’єкти сакральних комплексів. Архітектурно-містобудівельні основи храмобудування. Розрахунок території та споруди сакрального об’єкту Теоретичні основи побудови простору храму вирішення генплану території та плану споруди фрагменту генплану з відкритим планом 1-го рівня характерного перетину церкви з територією Опрацювання головного, бокового та вівтарного фасадів церкви Аксонометрія (3D модель)проектованого храму з показом оточуючого середовища (Ф А3). Перспектива головного входу з точки зору людини (h=1.5 м). Ескіз подачі проекту Опрацювання деталей проекту. Опрацювання проекту в чистовику
Методи та критерії оцінювання: У процесі поточного контролю студент виконує 2 клаузури, кожна з яких підводить підсумок попереднього етапу роботи над архітектурним проектом однородинного будинку та дозволяє приступити до опрацювання наступного етапу. Кожна клаузура оцінюється у 10 балів та враховується при остаточній оцінці архітектурного проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль Клаузура №1 і №2 – 10 балів кожна (10?2=20) Архітектурний проект сакральної споруди (АП) – 80 Разом за дисципліну - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. ДБН Б.2.2 ¬ 12:2019. Державні будівельні норми України. Планування і забудова територій. Київ. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України – 2019 2. ДБН В.2.2-9-2018. Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. – Мінбудархітектури України, 2018. 3. ДБН В.2.2-16-2005. Будинки і споруди. Культурно-видовищні та дозвіллєві заклади. – К.: Держкомбудархітектури України, 2005. 4. Культові будинки та споруди різних конфесій. Посібник з проектування / Українська Академія архітектури, Український зональний науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва (ВАТ Київ ЗНДІЕП). – К. :Київ ЗНДІЕП, 2002. https://uk.wikipedia.org/wiki/містобудування library.knuba.edu.ua/node/86 www. library.univ.kiev.ua/ukr/elcdt/new
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Сучасна архітектура (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.03.E.125
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна

Сучасна архітектура (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.04.E.143
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна