Санація та ремонт будівель, технологія будівництва

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.068
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., ст. викладач Віхоть С.І.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна “Санація та ремонт будівель,технологія будівництва” є однією з ведучих загально інженерних дисциплін, які формують спеціаліста архіктектора і базується за знаннях геодезії, будівельних матеріалів, архітектурі промислових та цивільних будинків і споруд, а також цикла загальноосвітніх і загальнонаукових дисциплін. Вона є складовою частиною науково-практичної області знань – технології будівництва.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - знання та розуміння предметної області та професійної діяльності; - - здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології; - - здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Результати навчання: - Усвідомлення загальних теоретичних, методичних і творчих засад архітектурного проєктування - Усвідомлення теоретичних основ містобудування та здатність застосовувати їх для розвязання складних спеціалізованих задач - Усвідомлення теоретичних основ архітектури будівель і споруд, основ реконструкції, реставрації архітектурних об’єктів та здатність застосовувати їх для розв’язання складних спеціалізованих задач - Здатність застосовувати теоретичні основи дизайну архітектурного середовища для розвязання складних спеціалізованих задач - Здатність застосовувати теоретичні основи ландшафтної архітектури для розвязання складних спеціалізованих задач
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Будівельна техніка; • Охорона праці у будівництві; • Економіка будівництва; • Організація будівництва і управління у будівництві.
Короткий зміст навчальної програми: Зміст навчального модуля: Капітальне будівництво, його роль та завдання. Область реалізації капітального будівництва. Місце технології будівельного виробництва. Основні напрямки технічного процесу у будівництві. Будівельна продукція. Будівельні процеси, їх склад і структура. Технічне нормування: суть і склад. Будівельні роботи. Нормативна документація будівельного виробництва. Технологічне проектування будівельних процесів. Основні положення по технології процесів переробки грунту. Розробка грунту механічним методом. Основні положення по технології процесів монолітного бетону та залізобетону.
Опис: Вивчення дисципліни передбачає вивчення таких розділів: технологія процесів монтажу будівельних конструкцій, вибухові роботи, влаштування паль, технологія влаштування паль, покрівель, теплоізоляційні та гідроізоляційні роботи, оздоблювальні роботи, механізація будівельного виробництва.
Методи та критерії оцінювання: • Письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%) • Підсумковий контроль (70%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: поточний контроль - 40 залік - 50 усна компонента - 10
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. За редакцією Ярмоленко М. Г. Технологія будівельного виробництва. К. Вища школа, 2005р. 2. За редакцією Черненко В. К. Технологія будівельного виробництва. К. Вища школа. 2002р
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).