Проєктування інтер'єру за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.099
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Проєктування інтер'єру за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.100
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Проєктування інтер'єру за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.02.E.118
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Д.арх., доц. Соснова Надія Степанівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Набуття теоретичних знань організації інтер'єру та екстер'єру архітектурних об'єктів та практичних навиків їх проектування.
Завдання: Завданням викладання курсу є ознайомлення студента з основними етапами проектування інтер'єру та екстер'єру архітектурних об'єктів. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: 1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; 2. Здатність приймати обґрунтовані рішення; фахові компетентності: 1. Усвідомлення соціально-економічних і культурних аспектів архітектури та містобудування; 2. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Результати навчання: • Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати і узагальнювати інформацію економічного та соціального характеру в процесі проектування об’єктів соціального спрямування – шкіл, садків, центрів реабілітації, центрів дитячого розвитку та ін. • Знання санітарно-гігієнічних норм, пожежної безпеки, основ формування безпечного та доступного для неповносправних середовища життєдіяльності; • Здатність розв’язувати складні проектні задачі та практичні проблеми в сфері архітектурно-містобудівного і дизайнерського проектування, що характеризуються комплексністю, що передбачає застосування методів оптимізації містобудівних, середовищних, архітектурно-розпланувальних і композиційних рішень, екологічності, соціальної ефективності, економічності, безпеки будівель та споруд.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: робоче проектування; містобудівне проектування. Супутні навчальні дисципліни: проект за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: В рамках дисципліни отримуються практичні навички: в освоєнні методики проектування, розробці концепції, дизайн-програми та функціонального зонування; в предметно-просторовій організації середовища; в роботі із матеріалами; оформлювати проект відповідно до державних стандартів.
Опис: Лабораторні 16 годин 1. Номенклатура креслень. Вимоги ДБН. 2. Концепція інтер'єру та екстер'єру проектованого об'єкту. 3. Аналіз світових тенденцій у проектуванні інтер'єру та екстер'єру будівлі 4. Функціональна організація інтер'єру та екстер'єру у відповідності до типології об'єкту. 5. Робочі креслення 6. Матеріали, форми за засоби реалізації 7. Візуалізація 3D 8. Пояснююча записка
Методи та критерії оцінювання: Пояснювальна записка і доповідь - 30 балів, графічна частина - 70 балів. Разом -100 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: Студент розробляє комплект креслень, які відображають авторську архітектурну пропозицію, що оцінюється як форма контрольної роботи (максимум 70 балів). Поточний контроль (30%): презентації на кожному практичному занятті, які відображають процес виконання проекту протягом семестру.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. ДБН А.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» 2. ДБН В.2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення. 3. ДБН В.1.2-7:2021 Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека 4. ДБН Б.2.2-2-2008. Планування та забудова міст і функціональних територій. Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження науково-проектної документації щодо визначення меж та режимів використання зон охорони пам'яток архітектури. 5. Лінда С.М. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Львів, 2003. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Проєктування інтер'єру за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.03.E.136
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Проєктування інтер'єру за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи (курсовий проєкт)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.04.E.154
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна