Міжнародний маркетинг туризму
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.44
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати чинники міжнародного середовища.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент,
Маркетинг,
Європеєзнавство,
Технології митного контролю
Короткий зміст навчальної програми: 1. Міжнародний маркетинг: загальний огляд.
2. Економічне середовище міжнародного маркетингу.
3. Міжнародне політико-правове середовище.
4. Соціокультурне середовище міжнародного маркетингу.
5. Міжнародні маркетингові дослідження.
6. Аналіз міжнародної конкуренції.
7. Маркетингова товарна політика на світових ринках.
8. Міжнародна політика ціноутворення.
9. Збутова політика в міжнародному маркетингу.
10. Міжнародні канали розподілу продукції.
11. Міжнародна комунікаційна політика.
12. Управління міжнародним маркетингом.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (25%): усне експрес-опитування (5%), захист лабораторних робіт (10%), виступи та презентації (5%), індивідуальне науково-дослідне завдання (5%)
Екзаменаційний контроль (75%): письмова компонента (55%), усна компонента (20%)
Рекомендована література: 1. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.
2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: Навч. посіб. – 2-ге вид., переробл. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2004. – 152 с.
3. Сорока М.В. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: Сорока М.В. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2012. – 84 с.
Міжнародний маркетинг туризму (курсовий проект)
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.47
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Горбаль Наталія Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Поглиблені знання теоретико-концептуальних засад управління міжнародним маркетингом у туризмі.
2. Поглиблені знання факторів забезпечення ефективності міжнародної маркетингової діяльності.
3. Уміння аналізувати іноземні туристичні ринки.
4. Уміння системно формувати й реалізувати стратегії міжнародного маркетингу.
5. Уміння розробляти та приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо ефективного управління міжнародним маркетингом.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент,
Маркетинг,
Стратегічний менеджмент,
Міжнародний туроперейтинг
Короткий зміст навчальної програми: 1. Загальна характеристика туристичного підприємства.
2. Загальна характеристика міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
3. Аналізування міжнародного маркетингового середовища підприємства, іноземних ринків.
4. Формування міжнародної маркетингової стратегії.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100%): письмова компонента (50%), усна компонента (50%).
Рекомендована література: 1. Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків: норми та критерії оцінювання виконання курсового проекту з дисципліни «Міжнародний маркетинг» галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальностей 7/8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна, – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», ІНЕМ, каф. ЗМД. - 2016. – 23 с.
2. Дзюбіна К.О. Міжнародний маркетинг: конспект лекцій для студентів базового напряму 6.030503 «Міжнародна економіка» та спеціальності 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» усіх форм навчання / Укл.: К.О. Дзюбіна. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015.