Психологія брендингу
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.02.E.95
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: Кандидат психологічних наук, асистент Чемеринська Дзвіна Іванівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знати особливості рекламних психотехнологій та рекламних стратегій;
- знати особливості політичної та соціальної реклами;
- вміти визначати індивідуальні відмінності споживачів у реагування на рекламні впливи;
- вміти компонувати візуальні, аудіальні, кінестетичні та ін форми впливів для рекламування конкретних видів продукції;
- вміти розробляти взірці друкованої, відео, Інтернет реклами;
- вміти розробляти фірмовий стиль, формувати бренд у графічних комп'ютерних програмах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Соціальна психологія,
- Психологія мотивації,
- Психологія особистості,
- Психологія інновацій,
- Основи психології бізнесу,
- Психологія спілкування.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та різновиди реклами. Раціональна та емоційна реклама. Рекламна діяльність та психоаналіз: увага, сприйняття, інтерес, бажання. Види психологічних впливів у рекламі. Різновиди друкованої рекламної продукції. Розробка фірмового стилю. Рекламні заходи та стратегії. Соціальна та політична реклама. Рекламні агентства. Законодавчі вимоги до реклами.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування.
- Підсумковий контроль (60 %, екзамен): Максимальна оцінка – 100 балів.
Рекомендована література: 1.Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі: Навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2006. — 384 с.
2. Владимирска Г., Владимирский П. Реклама. Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2009. – 334 с.
3. Кромптон А. Майстерня рекламного тексту. - М., 1998. - 243 с.
4. Музикант В.Л. Теорія і практика сучасної реклами. - М., 1998. - 328 с.
5. Психологія кольору в рекламі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://toplutsk.com/articles-article_426.html
6. Психологія рекламної діяльності організації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://studentam.net.ua/content/view/3373/97/
7. Реклама: внушение и манипуляция. Медиа-ориентированный подход : Учеб. пособ. для факультетов психологии, социологии. экономики и журналистики / Под ред. М.С. Плохина. - Самара: БАХРАМ-М, 2001. - 752 с.
8. Терлецька І.В. Політична реклама.- Дніпропетровськ, 2002.