Мультимедійні технології

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.03.O.043
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: ст. викл. Мінзюк Вадим Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для ефективного використання методів мультимедійних технологій для створення мультимедійних інтерактивних програмних модулів та презентацій.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК-1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. ЗК-2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення. ЗК-3. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел. ЗК-5. Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси. ЗК-7. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. фахові компетентності: ФК-1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін. ФК-5. Базові уявлення про сучасні комп’ютерні технології та інструменти інженерних і наукових розрахунків, оброблення даних, графіки, моделювання та оптимізації, сучасні засоби інформаційних технологій. ФК-8. Базові уявлення про сучасні ресурси науково-технічної, довідникової та наукової інформації. ФК-9. Базові уявлення про методологію наукових досліджень в електроніці.
Результати навчання: ЗН-10. Знання основних принципів функціонування та технології створення сучасних мультимедіа-продуктів. ЗН-11. Знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій; навички використання програмних засобів, створення баз даних і використання інтернет-ресурсів; навички роботи у комп’ютерних мережах. УМ-11. Уміння опрацьовувати текстові, графічні, аудіо дані за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм. УМ-12. Уміння поєднувати різні види даних в одному мультимедійному продукті із інтерактивним керуванням для розв’язання задач практичного змісту. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання упродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. Лекції та лабораторні заняття - інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод. Поточний контроль -виконання та захист лабораторних робіт, усне та фронтальне опитування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: В процесі викладання дисципліни розглядаються такі питання: основні поняття мультимедіа; подання текстової інформації; статична графіка; динамічна графіка; цифровий звук та MIDI; навігація у мультимедійних продуктах; доповнена та віртуальна реальність.
Опис: Основні поняття мультимедіа. Подання текстової інформації. Статична графіка. Динамічна графіка. Цифровий звук та MIDI. Навігація у мультимедійних продуктах. Доповнена та віртуальна реальність.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на лабораторних заняттях проводиться з метою виявлення готовності студента до занять у таких формах: • вибіркове усне опитування перед початком занять; • оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін. Контрольні запитання поділяються на: а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді; б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру; в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації; д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення. Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю, захисту звітів з лабораторних робіт та виконання контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: • поточний контроль, контрольна робота та захист звітів з лабораторних робіт (30%); • Семестровий контроль (екзамен) (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Дэвид Хеллер, Дороти Хеллер Мультимедийные презентации. Киев, BHV, 2010. • Л. Дж. Скибб, С. Хэйфместер Оптимизация мультимедиа. Киев, DiaSooft, 2008. • Рудометов Е., Рудометов В. Аппаратные средства мультимедиа: Справочник.- СПб: Питер Ком, 1999, 352с. • Ингенблек Вернер. Все о мультимедиа.– Киев: BHV, 1996.– 352с • Комягин. Программирование мультимедиа. – М., 1996
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Мультимедійні технології (курсова робота)

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.03.O.045
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: ст. викл. Мінзюк Вадим Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для ефективного використання методів мультимедійних технологій для створення мультимедійних інтерактивних програмних модулів та презентацій.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК-1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. ЗК-2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення. ЗК-3. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел. ЗК-5. Уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси. ЗК-7. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. фахові компетентності: ФК-1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін. ФК-5. Базові уявлення про сучасні комп’ютерні технології та інструменти інженерних і наукових розрахунків, оброблення даних, графіки, моделювання та оптимізації, сучасні засоби інформаційних технологій. ФК-8. Базові уявлення про сучасні ресурси науково-технічної, довідникової та наукової інформації. ФК-9. Базові уявлення про методологію наукових досліджень в електроніці.
Результати навчання: ЗН-10. Знання основних принципів функціонування та технології створення сучасних мультимедіа-продуктів. ЗН-11. Знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій; навички використання програмних засобів, створення баз даних і використання інтернет-ресурсів; навички роботи у комп’ютерних мережах. УМ-11. Уміння опрацьовувати текстові, графічні, аудіо дані за допомогою спеціалізованих комп’ютерних програм. УМ-12. Уміння поєднувати різні види даних в одному мультимедійному продукті із інтерактивним керуванням для розв’язання задач практичного змісту. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання упродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. Самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод. Поточний контроль – усне та фронтальне опитування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Мультимедійні технології. Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: В процесі викладання дисципліни розглядаються такі питання: основні поняття мультимедіа; подання текстової інформації; статична графіка; динамічна графіка; цифровий звук та MIDI; навігація у мультимедійних продуктах; доповнена та віртуальна реальність.
Опис: Основні поняття мультимедіа. Подання текстової інформації. Статична графіка. Динамічна графіка. Цифровий звук та MIDI. Навігація у мультимедійних продуктах. Доповнена та віртуальна реальність.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль: захист курсової роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Дэвид Хеллер, Дороти Хеллер Мультимедийные презентации. Киев, BHV, 2010. • Л. Дж. Скибб, С. Хэйфместер Оптимизация мультимедиа. Киев, DiaSooft, 2008. • Рудометов Е., Рудометов В. Аппаратные средства мультимедиа: Справочник.- СПб: Питер Ком, 1999, 352с. • Ингенблек Вернер. Все о мультимедиа.– Киев: BHV, 1996.– 352с • Комягин. Программирование мультимедиа. – М., 1996
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).