Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.01.O.021
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Телекомунікації
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.02.O.035
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Телекомунікації
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.03.O.051
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: Рицар Богдан Євгенович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань, умінь та навичок, необхідних для проектування (логікового синтезу) цифрових пристроїв на основі сучасних оптимізаційних методів. Унаслідок вивчення дисципліни студентам прививається системний підхід до проектування цифрових пристроїв і систем
Завдання: ЗК-1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК-2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК-3. Здатність планувати та управляти часом. ЗК-4. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК-6. Здатність працювати в команді. ЗК-7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК-8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК-13. Здатність до системного мислення; ЗК-14. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел.
Результати навчання: ЗН8. Здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності в області радіоелектронних кіл та схемотехніки, теорії електромагнітного поля, теорії радіоелектронних систем, теорії телекомунікаційних мереж, теорії автоматичного керування, методів аналізу радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж, процесів конструювання і виробництв, програмування програмно-апаратних систем, адміністрування інформаційних мереж, захисту інформації, інформаційних технологій. ЗН9. Здатність продемонструвати поглиблені знання принаймні в одній з областей радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж: радіоелектронні системи, телекомунікаційні системи і мережі, інформаційні мереж і зв’язку, технології конструювання та виробництва засобів телекомунікацій, проектування програмно-апаратних систем, розробка програмного забезпечення вбудованих систем, адміністрування інфокомунікаційних мереж. УМ6. Застосування розуміння основних властивостей компонентної бази для забезпечення якості та надійності функціонування телекомунікаційних, радіотехнічних систем і пристроїв. КОМ1. Грамотно застосовувати термінологію галузі телекомунікацій та радіотехніки АіВ1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: № з/п Попередні навчальні дисципліни; Супутні і наступні навчальні дисципліни 1. Фізика; Статистична радіотехніка 2. Теорія сигналів; Цифрові методи реалізації радіотехнічних систем 3. Цифрова схемотехніка; Радіотехнічні системи
Короткий зміст навчальної програми: У процесі практичних (семінарських) занять розглядатимуться такі питання: • огляд математичних основ цифрової схемотехніки; класифікація цифрових пристроїв (ЦП); принцип дії та синтез комбінаційних пристроїв кодування цифрової інформації (кодерів, декодерів, транскодерів), комутування цифрових сигналів (мультиплексорів, демультиплексорів, мультиплексорів-демультиплексорів) та комбінаційних арифметичних пристроїв; принцип дії та синтез послідовнісних пристроїв (тригерів, регістрів, лічильників, накопичувальних суматорів, запам’ятовувальних пристроїв); імпульсні цифрові пристрої (схеми збігу, формувачі коротких імпульсів, генератори); пристрої програмованої логіки та схемотехніка ЦП на їх основі; аналогово-цифрові та цифро-аналогові пристрої.
Опис: 1. Вступ до цифрової схемотехніки. Цифризація інформації. Класифікація цифрових пристроїв (ЦП). Загальні питання синтезу ЦП. 2. Математичні основи ЦТ. Системи числення та кодування. Двійкова арифметика. Основи булової алгебри; аксіоми та закони. Поняття логікової функції; її форми зображення та способи задання. 3. Логікові елементи (ЛЕ) та їх властивості; Базові ЛЕ І-НЕ та ЧИ-НЕ. Основні параметри ЛЕ. Мінімізація логікових функцій. Метод карт Карно. Метод Квайна-МакКласкі. Поняття функційної декомпозиції. Основи структурного синтезу логікових схем і мереж. 4. Схемотехніка логікових елементів (ТТЛ) булового базису {НЕ, ЧИ, I}. ЛЕ з відкритим колектором. Монтажна логіка. Тристановий драйвер. 5. Комбінаційні пристрої (КП). КП перетворення та комутування середнього рівня інтеграції: шифратори та дешифратори; кодоперетворювачі; мультиплексори та демультиплексори. Синтез КП на ЛЕ середнього рівня інтеграції. Арифметичні пристрої: півсуматор, повний суматор. Арифметико-логіковий пристрій (ALU). 6. Пристрої програмованої логіки (ППЛ); класифікація (ASIC, PLD). Програмовані логікові матриці. Синтез ЦП на ППЛ. 7. Послідовнісні пристрої (ПП). Тригери. Різновиди тригерів. Регістри та їх різновиди. Лічильники (асинхронні та синхронні). Синтез лічильників. Інтегровані запам'ятовувачі: класифікація, принцип побудови, структура і галузь застосування. 8. АЦП і ЦАП. Різновиди і принципи їх побудови.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю результатів навчання студентів, які використовуються: а) у процесі поточного контролю – перевірка (з використанням контрольних питань) готовності до виконання лабораторних робіт; б) у процесі семестрового контролю – перевірка відповідей на питання тестового завдання письмової компоненти екзамену та проведення додаткового усного опитування (усної компоненти).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль за виконання завдання - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. David Harris & Sarah Harris, “Digital Design and Computer Architecture”, 2ndEdition, Morgan Kaufman Publishers, 2013. 2. Медведик Ф.Д. Схемотехніка цифрових пристроїв. Одеса, Наука і техніка, 2009, 324 с. 3. Бабич М.П. Комп’ютерна схемотехніка. К., МК-Прес, 2004, 412 с. 4. Сігорський В.П., Зубчук В.І., Шкуро А.Н. Елементи цифрової схемотехніки. К., НМК ВО, 1990. 1. Logisim – вільний програмний інструмент для розроблення та моделювания цифрових схем: – Режим доступу до інформації : http://cburch.com/logisim/index.html; 2. LTspice – симулятор для комп'ютерного моделювания аналогових та цифрових электричних схем: – Режим доступу до інформації: http://www.linear.com/designtools/software; 3. EasyEDA – он-лайн сервіс EDA (редактор електричних схем, spice-симулятор та редактор друкованих плат): – Режим доступу: https://easyeda.com .
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.04.O.067
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.05.O.081
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Професор Дмитро Заячук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є набуття студентами практичних навиків у аналізі наукової літератури за профілем їх магістерької тематики, аналізі й ообговоренні результатів власних наукових досліджень, формуванні результатів власних досліджень у вигляді презентацій, наукових доповідей і статтей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предмет¬ній області та інтегрувати їх із уже наявними; ЗК 2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; ЗК 3. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел; ЗК 4. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій; ЗК 5. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та виробництва. Фахові компетентності: ФК 3. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати інформацію для планування наукових досліджень за спеціальністю; ФК 4. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності; ФК 9. Креативність, здатність до системного мислення; ФК 10. Здатність до застосування знань на практиці; ФК 11. Дослідницькі навички
Результати навчання: 1. Розуміння суті і логіки процесу наукового дослідження та його основних напрямків. 2. Розуміння місця наукових досліджень у сучасному суспільстві. 3. Знання методів, що застосовуються на емпіричному та теоретичному рівнях досліджень. 4. Засвоєння навиків проведення наукових досліджень за обраною спеціальністю. 5. Уміння проводити пошук наукової літератури за темою магістерської кваліфікаційної роботи та аналізувати її. 6. Уміння реферувати опрацьовану літературу, робити висновки щодо стану вивченості досліджуваного питання. 7. Розуміння вимог, що ставляться до виконання і написання наукових статей і магістерської кваліфікаційної роботи. 8. Уміння правильно структурувати магістерську кваліфікаційну роботу, формулювати її мету, завдання, об’єкт дослідження, предмет дослідження, новизну отриманих результатів, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Фізика, Вища математика Супутні і наступні навчальні дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: На практичному рівні розвиваються навички аналізувати наукову літературу за тематикою наукових досліджень кожного магістранта, аналізувати й обговорювати результати власних наукових досліджень, вести наукові дискусії і обгрунтовувати та відстоювати свою точку зору на ту чи іншу досліджувану наукову проблему, формувати результати власних наукових досліджень у вигляді презентацій, наукових доповідей і статтей.
Опис: Критичний аналіз новітньої наукової інформації з Інтернет-джерел і журнальних наукових статтей за темою магістерської кваліфікаційної роботи магістрантів, дослідження структури наукових статей, логіки і послідовності викладу матеріалу, виокремлення позитивних моментів і аналіз недоліків та можливих шляхів і засобів їх уникнення. Узагальнення у вигляді коротких рефератів і нарисів можливих наукових повідомлень на основі результатів своїх власних наукових досліджень, наукові дискусії на тему отриманих дослідницьких результатів, обговорення шляхів і можливостей їх використання і представлення у своїй майбутній магістерській кваліфікаційній роботі. Написання чернетки літературного огляду до наукової статті за результатами власних наукових досліджень в рамках наукової тематики магістерської роботи, обгрунтування структури і мети досліджень.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання якості роботи на практичних заняттях та результатів виконання завдань практичних занять.
Критерії оцінювання результатів навчання: Рівень засвоєння навчального матеріалу. Рівень розуміння навчального матеріалу. Поточні результати на практичних заняттях.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Інтернет-джерела та новітні наукові статті з наукової періодики за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.06.O.095
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Професор Дмитро Заячук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є набуття студентами практичних навиків у аналізі наукової літератури за профілем їх магістерької тематики, аналізі й ообговоренні результатів власних наукових досліджень, формуванні результатів власних досліджень у вигляді презентацій, наукових доповідей і статтей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предмет¬ній області та інтегрувати їх із уже наявними; ЗК 2. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; ЗК 3. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел; ЗК 4. Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій; ЗК 5. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та виробництва. Фахові компетентності: ФК 3. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналі¬зувати й узагальнювати інформацію для планування наукових досліджень за спеціальністю; ФК 4. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності; ФК 9. Креативність, здатність до системного мислення; ФК 10. Здатність до застосування знань на практиці; ФК 11. Дослідницькі навички
Результати навчання: 1. Розуміння суті і логіки процесу наукового дослідження та його основних напрямків. 2. Розуміння місця наукових досліджень у сучасному суспільстві. 3. Знання методів, що застосовуються на емпіричному та теоретичному рівнях досліджень. 4. Засвоєння навиків проведення наукових досліджень за обраною спеціальністю. 5. Уміння проводити пошук наукової літератури за темою магістерської кваліфікаційної роботи та аналізувати її. 6. Уміння реферувати опрацьовану літературу, робити висновки щодо стану вивченості досліджуваного питання. 7. Розуміння вимог, що ставляться до виконання і написання наукових статей і магістерської кваліфікаційної роботи. 8. Уміння правильно структурувати магістерську кваліфікаційну роботу, формулювати її мету, завдання, об’єкт дослідження, предмет дослідження, новизну отриманих результатів, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Фізика, Вища математика Супутні і наступні навчальні дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: На практичному рівні розвиваються навички аналізувати наукову літературу за тематикою наукових досліджень кожного магістранта, аналізувати й обговорювати результати власних наукових досліджень, вести наукові дискусії і обгрунтовувати та відстоювати свою точку зору на ту чи іншу досліджувану наукову проблему, формувати результати власних наукових досліджень у вигляді презентацій, наукових доповідей і статтей.
Опис: Критичний аналіз новітньої наукової інформації з Інтернет-джерел і журнальних наукових статтей за темою магістерської кваліфікаційної роботи магістрантів, дослідження структури наукових статей, логіки і послідовності викладу матеріалу, виокремлення позитивних моментів і аналіз недоліків та можливих шляхів і засобів їх уникнення. Узагальнення у вигляді коротких рефератів і нарисів можливих наукових повідомлень на основі результатів своїх власних наукових досліджень, наукові дискусії на тему отриманих дослідницьких результатів, обговорення шляхів і можливостей їх використання і представлення у своїй майбутній магістерській кваліфікаційній роботі. Написання чернетки літературного огляду до наукової статті за результатами власних наукових досліджень в рамках наукової тематики магістерської роботи, обгрунтування структури і мети досліджень.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання якості роботи на практичних заняттях та результатів виконання завдань практичних занять.
Критерії оцінювання результатів навчання: Рівень засвоєння навчального матеріалу. Рівень розуміння навчального матеріалу. Поточні результати на практичних заняттях.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Інтернет-джерела та новітні наукові статті з наукової періодики за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.07.O.109
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.172.08.O.123
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна