Іноземна мова за професійним спрямуванням

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.00.M.34
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: доц. Фучила О.М., доц. Дмитрук В.А., доц. Шайнер А.І., доц. Рак Н.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: очікується, що після завершення вивчення відповідного модуля студент буде здатний: • вести розмову на загальні, теми і теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції в академічних і професійних ситуаціях; • домовлятись по телефону в академічному чи професійному середовищі, в тому числі при з’єднанні, залишаючи чи приймаючи повідомлення, за умови, що мова співрозмовника чітко сформульована; • писати електронні листи в навчальних освітніх цілях, передаючи просту пряму інформації, що має безпосереднє відношення до академічному середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;• правильно заповнювати заявки та реєстраційні форми для поселення та участі у конференції з відповідним ступенем точності і адекватності. • отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання; • розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту; • вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами; • розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю; • визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю. • готувати та представляти правильно структуровані усні виступи професійного змісту, користуючись відповідними лінгвістичними та нелінгвістичними засобами комунікації; • вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними та професійними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами; • демонструвати знання достатньої кількості доречних слів та термінів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, пов’язаної з майбутньою професією, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу; • демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усного виступу; • пояснювати інформацію, представлену у графічній формі, під час усного виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами; • відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на незручні питання, організовувати обговорення теми виступу, користуючись відповідними лінгвістичними засобами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Рівень знань A2-В1 Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1, 2.
Короткий зміст навчальної програми: Користувачі комп’ютерів: визначення важливої інформації; обмін інформацією; написання короткого опису. Архітектура комп’ютера: обмін технічною інформацією; упорядкування інструкцій. Сфери застосування комп’ютерів: читання діаграм, ігнорування неважливої інформації; опис процесу. Периферійні пристрої: опис функцій, порівняння та співставлення. Операційні системи: обмін технічною інформацією. Прикладні програми (застосунки): обмін технічною інформацією; укладання рекомендацій. Мережі: пояснення; опис переваг та недоліків. (Розвиток навичок проглядового та пошукового читання: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття мови на слух з метою отримання загальної та конкретної інформації.)
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота. Підсумковий контроль: диференційований залік. Розподіл балів у 100-бальній шкалі Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну 100 Аудиторна робота 70 Аудіювання 5 Читання 5 Мовлення 5 Письмо 5 Контрольна робота 50 Самостійна робота 30 Виконання вправ з підручника. 5 Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5 Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5 Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5 Монологічне мовлення. 5 Діалогічне мовлення 5
Рекомендована література: Англійська мова: 1. Спілкуємося англійською мовою. Вищий рівень. За ред. доц. Байбакової І.М., доц. Гасько О.Л., доц. Федоришина М.С. – Львів: Видавництво «Растр-7», 2012. 2. Eric H. Glendinning, John McEwan. Oxford English for Information Technology. – Oxford: Oxford University Press, 2006. 3. Santiago Remacha Esteras. Infotech. English for computer users. Student’s book. Cambridge. 2013 – 168c. 4. Murphy, Raymond + CD English Grammar in Use. A self-study Reference and Practice Book for intermediate Students of English with Answers / Raymond Murphy. - Third Edition. Included CD-ROM. - Cambridge University Press, 2005. - 379 p. 5. Readings in Computing. Доц. Байбакова І.М., Гавран М.І. та ін. – Львів: ТзОВ «Простір-М», 2008. 6. Basic Principles of Nanotechnologies. Wesley S. Sanders, 1st edition, 2019.Taylor and Francis Group. - 173c. Німецька: 1. Kommunikatives Deutsch. Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998. 2. Весна М. Українсько-німецький розмовник. Растр-7, Львів – 2010. 3. Sprich richtig aus- Практичні завдання з розвитку фонетичних навичок з німецької мови для студентів І-ІІ курсів усіх спеціальностей, Львів 2014. 4. Д. Паремська. Німецька мова. Практична граматика. видавництво Арій. - 2015. 5. Becker, Braunert, Eisfeld. Dialog Beruf I. Max Hueber- Verlag, 2013. 6.Словники Французька: 1. Попова И.Н., Козакова Ж.О. Французька мова - 21-ше вид., виправлене. Х,: ТОВ «Нестор Академік Паблішерз», 2008.- 576 с. 2. Даутель К. Французька граматика коротко і легко . К.: Методика,2011. – 192с 3. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови длярозвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c. 4. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с. 5. Boulares M., Grand-Clement O. Conjugaison progressive du francais. CLE Internatonal, 2013-223p. 6. Gregoire M, Thievenaz O. Grammaire progressive du francais. CLE International, 2017-255p. 7. Miquel C. Vocabulaire progressif du francais. CLE International, 2018-192p. 8. Словники.