Об'єктно-орієнтоване програмування, частина 2

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 6.172.02.E.095
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Телекомунікації
Лектор: Кайдан Микола Володимирович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати типову структуру виконуваної програми мови C++; • знати базові типи даних мови програмування C++; • знати оператори мови програмування C++; • знати інструкції керування роботою програми мови C++; • вміти використовувати систему вводу-виводу інформації мови C++; • вміти формувати структуру класів; • вміти розширювати функціональність класу шляхом застосовувати успадкування; • вміти реалізувати перевантаження операторів; • вміти застосовувати поліморфізм • працювати в інтегрованому середовищі розробки програм на основі мови програмування С++; • складати програми для вирішення прикладних технічних задач мовою С++.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформатика (за професійним спрямуванням), частина 1; Інформатика (за професійним спрямуванням), частина 2.
Короткий зміст навчальної програми: Базові поняття ООП - класи, інкапсуляція даних і методів, успадкування, поліморфізм віртуальних методів та пізнє зв’язування. Оголошення класів та об’єктів. Елементи класу – дані та методи. Види елементів класу. Рівні доступу до елементів класу. Друзі класу. Конструктори та деструктор. Перевантаження операцій. Одинарне та множинне успадкування класів. Поліморфізм віртуальних методів та пізнє зв’язування. Шаблонні функції та класи.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (45%): письмові звіти з лабораторних робіт; • Підсумковий контроль (55%, екзамен): письмово-усна форма.
Рекомендована література: 1. Глинський Я. М. С++ Builder: навч. посіб. / Я.М. Глинський, В.Є. Анохін, В.А. Ряжська. – 4-те вид. – Л. : СПД Глинський, 2008. – 190 с. 2. Путятін Є.П., Степанов В.П. та ін. Основи програмування мовою С++: Навчальний посібник. – Х.: ТОВ «Компанія СМІТ», 2005. – 320 с. 3. Lee M. С++ programming for absolute beginner, Second edition. - Course Technology, 2009. - 363 p.