Основи теорії кіл

Спеціальність: Авіоніка
Код дисципліни: 6.173.00.O.025
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Лектор: Професор, к.т.н. Кіселичник Мирослав Дмитрович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 1
Завдання: 1
Результати навчання: • знати методику побудови схемних і математичних моделей електронних кіл; • знати основні методи математичного аналізу електронних кіл, розрахунок їх функціональних характеристик та параметрів; • знати основні властивості типових електронних кіл при характерних зовнішніх діях; • вміти аналітично та з допомогою сучасних програмних засобів імітаційного моделювання досліджувати основні процеси, що відбуваються в електронних пристроях; • вміти використовувати сучасну вимірювальну апаратуру та комп’ютерні засоби для визначення основних параметрів та характеристик електронних пристроїв.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Фізика: розділи "Електрика і магнетизм"; • Вища математика: розділи "Лінійна алгебра", "Диференціальне та інтегральне числення", "Ряди Фур'є", "Звичайні диференціальні рівняння", "Операційне числення", "Основи теорії функцій комплексного змінного".
Короткий зміст навчальної програми: Основні положення та закони теорії кіл. Лінійні електричні кола постійного струму. Лінійні електричні кола в усталеному режимі гармонічних коливань. Основи теорії прохідного чотириполюсника. Перехідні процеси в лінійних електронних колах. Нелінійні кола.
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • оцінювання під час практичних занять та поточні тестові контролі знань - 15%, письмові звіти з лабораторних робіт – 15%, всього - 30%; • підсумковий контроль: письмово-усний екзамен (виконання тестових завдань)–70%.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бобало Ю.Я. Основи радіоелектроніки: Навч. Посібник / Ю.Я. Бобало, Р.І. Желяк, М.Д. Кіселичник, Б.А. Мандзій, В.М. Якубенко / За ред. проф. Мандзія Б.А. - Львів: Вид. Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2008. - 456 с. 2. Бобало Ю.Я. Математичні моделі та методи аналізу електронних кіл: Навч. Посібник / Ю.Я. Бобало, Р.І. Желяк, М.Д. Кіселичник, З.О. Колодій, Б.А. Мандзій, В.М. Якубенко / за ред. д-ра техн. наук, проф. Ю.Я. Бобала та д-ра техн. наук, проф. Б.А. Мандзія. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013.- 320 с. 3. Бобало Ю.Я. Основи теорії електронних кіл: Підручник / Ю.Я. Бобало, Б.А. Мандзій, П.Г. Стахів, Л.Д. Писаренко , Ю.І. Якименко; За ред. д-ра техн. наук, проф. Ю.Я. Бобала. - Львів: Вид. Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2008. – 322 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).