Дослідження ефективності ГМП в приводі автонавантажувача.
Автор: Занько Назарій Романович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Магістерська кваліфікаційна робота виконана у відповідності з темою, містить чотири розділи, які органічно доповнюють один одного, формуючи її цілісність і завершується висновками, що підкреслюють її доцільність і цінність. В процесі передавання моменту двигуна внутрішнього згорання та його зміни враховуючи навантаження і умови експлуатації основну функцію здійснює трансмісія - гідромеханічна передача, яка носить назву - автоматична скринька передач. Основне завдання роботи полягало у висвітленні всіх потенційних можливостей ГМП, використаної в приводі транспортного засобу – в нашому випадку автонавантажувача. Чим обгрунтований вибір об`єкта дослідження? Насамперед специфічними умовами роботи – статистика стверджує напружений циклічний рух. Отже, робота водія автонавантажувача монотонна, в процесі значна кількість перемикань з точки зору зміни напряму руху. В результаті значне фізичне і моральне навантаження. В роботі наведено значну кількість позитивних сторін ГМП. Характерні дослідження стосовно роботи, характеристик ГМП розглядались у багатьох робота. Проте в більшості робіт розглядались типові процеси в ГМП як окремо, так і в складі приводів транспортних засобів. В магістерській роботі акцент направлено на дослідження роботи ГМП на нетипових режимах: режим силового реверсування та реалізація мікрошвидкості руху та оцінено їх вплив на продуктивність роботи та покращення надійності систем в цілому. Доказана можливість реалізації вказаних режимів, проведені необхідні розрахунки, результатами яких стали побудовані залежності параметрів процесу, отримані аналітичні залежності впливу різноманітних чинників на роботу фрикціонів ГМП, як визначального для надійності параметра роботи ГМП. Результатами роботи є отримані значення максимальної швидкості руху, при якій можливий реверс – менше 10 км/год, та інтервал значень мікрошвидкостей прив`язаних до відповідних значень тиску в бустері фрикціона. Виконані основні висновки стосовно доцільності реалізації досліджуваних режимів та їх реальний вплив на експлуатаційні показники автонавантажувача.` 1.Гудз Г. С., Глобчак М. В. Системний аналіз конструкцій ГМП автонавантажувачів. Матеріали міжнародного симпозіуму «SAKON - 93» Жешув/РП/, 1993. 2.Гудз Г. С. та інш. Про вплив умов реалізації мікрошвидкості руху автонавантажувачів на теплову завантаженість фрикціонів ГМП. Вісник ЛПІ № 259. Динаміка, міцність та проектування машин та приладів. Львів, СВІТ, 1991. 3. Стримовский С.В. Обеспечение качества переключения передач в гидромеханической трансмиссии колесной машины / С. В. Стримовский // Восточно-европейский журнал передовых технологий. – 2007. – №4/4 (28). – С. 38-41. Об`єкт дослідження: гідродинамічна передача в складі приводу навантажувача. Предмет дослідження: параметри процесу силового реверсування та реалізації мікрошвидкості руху. Ключові слова: гідродинамічна передача, автонавантажувач, фрикціон, реверсування, мікрошвидкість.