Впровадження змішаних форм навчання в процесі викладання дисципліни "Криміналістичні засоби та методи розслідування кримінальних правопорущень" у закладах вищої освіти
Автор: Гарасимів Богдан Тарасович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Робота (рукопис) на здобуття кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2021. Робота складається зі вступу, 3-х розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел, що налічує 100 позицій, з них 51 іноземними мовами, додатків. Обсяг роботи – 94 сторінки (з них 82 сторінки основного тексту), 2 таблиці та 10 рисунків. На сьогоднішній день, впровадження змішаних форм навчання для подальшого розвитку вищої освіти – одне з найважливіших завдань. Змішані форми навчання є вкрай важливими для подальшого успішного вдосконалення системи вищої освіти. Розвиток технологічного прогресу, дозволяє активно впроваджувати інноваційні технології в освітній процес, що якісно впливає на показник рівня освіти в цілому. У даній науковій роботі здійснено аналітичну роботу щодо процесу впровадження змішаних форм навчання в сучасну систему вищої освіти. Показано, яким чином впроваджується змішане навчання в процес здобуття вищої освіти як в Україні, так і за кордоном. Щоб відповідати вимогам та тенденціям розвитку міжнародного освітнього простору, слід враховувати потреби сучасного ринку праці, потреби та інтереси студентів, важливо впроваджувати технології змішаного навчання в систему освіти. До основних переваг використання технологій змішаного навчання можна віднести зниження складності у процесі навчання та викладання; покращення комунікації між студентом та викладачем; забезпечення підтримки навчального процесу; сприяння послідовності й ефективності оцінювання; підвищення продуктивності й ефективності навчальної діяльності; підвищення рівня освіти тощо. У даній магістерській роботі висвітлено технології змішаного навчання, їх застосування в українських ЗВО; наведено приклади застосування змішаного навчання в ряді європейських країн; теоретично обґрунтовано проблему впровадження змішаних форм навчання в процесі викладання навчальної дисципліни «Криміналістичні засоби та методи розслідування кримінальних правопорушень» у закладах вищої освіти та перевірено ефективність відповідного досвіду на прикладі Львівського державного університету внутрішніх справ; висвітлено теоретичні основи використання змішаного навчання у закладах вищої освіти; виконано аналіз методичних засад використання змішаного навчання в процесі викладання дисципліни «Криміналістичні засоби та методи розслідування кримінальних правопорушень» у закладах вищої освіти на основі дослідження організаційних умов; охарактеризовано процес впровадження змішаного формату вивчення навчальної дисципліни; досліджено, проаналізовано та інтерпретовано результати, отримання в процесі опитування здобувачів освіти про переваги та недоліки організації вивчення навчальної дисципліни «Криміналістичні засоби та методи розслідування кримінальних правопорушень» у форматі змішаного навчання в умовах академічного середовища Львівського державного університету внутрішніх справ. Ключові слова: змішані форми навчання, технології змішаних форм навчання, навчальна дисципліна «Криміналістичні засоби та методи розслідування кримінальних правопорушень», заклад вищої освіти, викладач, студент.