Впровадження та розвиток системи управління якістю ТОВ «Від А до Я»
Автор: Наквацький Назар Ігорович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Наквацький Н.І., Косовська В.В (керівник). Впровадження та розвиток системи управління якістю ТОВ «Від А до Я». Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет Львівська політехніка», Львів, 2021. В умовах переходу до ринкової економіки, формування успіх будь-якого товаровиробника визначається якістю виробничого процесу, який орієнтований в першу чергу на рівень задоволення потреб споживачів з мінімальними витратами. Але, на сьогодні, визначальною характеристикою, яка відображає споживчі потреби, стає якість продукції. Якість продукції в умовах конкуренції стає головним фактором, який спонукає придбання продукції та стає елементом набуття її конкурентоспроможності. Питання забезпечення високої якості продукції нерозривно пов’язано із задоволенням потреб потенційних споживачів. Цей взаємозв’язок визначає сьогодні ринкову політику будь-якого підприємства, тим більше, що права споживача на якісну продукцію в розвинутих європейських країнах мають строгу законодавчу основу. Реалізація системи управління якістю на підприємстві відбувається шляхом створення та використання на підприємствах систем управління якістю (СУЯ). Конкурентоспроможність підприємства відбувається за допомогою впровадження сучасних систем управління якістю. Це означає, що удосконалення систем управління якістю вважається одним із найважливіших напрямків зростання конкурентоспроможності товарів та підприємства в цілому. Об’єктом дослідження виступає система управління якістю ТОВ «Від А до Я», основним видом діяльності якого є розроблення реклами. Предметом дослідження виступають теоретичні аспекти до проведення оцінки системи управління якістю продукції та практична оцінка економічного стану підприємства та перспективи покращення якості надання послуг. Мета магістерської роботи полягає у висвітленні та обгрунтуванні заходів, направлених на удосконалення системи управління якістю надання послуг ТОВ «Від А до Я». Результати дослідження. ТОВ «Від А до Я» являється провідною рекламною компанією у Західному регіоні України. дане підприємство досить успішно працює на даному сегменті ринку більше 10 років. За останні роки своєї діяльності дане підприємство інвестувало досить багато коштів у інноваційні технології, що спричинило закріплення її на ринку рекламних та поліграфічних послуг. Відповідно до запроваджених інноваційних ТОВ «Від А до Я» пропонує своїм клієнтам різнопланові послуги у сфері поліграфії, реклами та дизайну. Використання системи управління якістю на підприємстві ТОВ «Від А до Я» дозволяє: зменшити повторення деяких видів робіт, це дозволяє визначити чіткість та послідовність процесів, що передують виробництву; зменшити кількість задіяних у виробничому процесі матеріалів, енергетичних та людських ресурсів, це відбувається за рахунок зменшення бракованої та дефективної продукції, дозволяє проводити збалансування технічних процесів та вдало розподіляти наявні людські ресурси; зменшувати собівартість продукції, це відбувається за рахунок матеріалів, енергетичних та людських ресурсів, які підприємство зекономило під час виробничого процесу. Основною метою нашого підприємства є нарощення обсягу продажів та надання рекламних послуг, з усуненням конкурентів з ринку рекламних послуг. Результати аналізу показали, що управління якістю на ТОВ «Від А до Я» є досить на низькому рівні. Нами запропонована програма дасть можливість нарощення рівня якості підприємства. Дана можливість характеризується запровадженням служби конкурентної розвідки, яка здатна оцінити загрози, які виникли на ринку. Запровадження проектно-орієнтованого управління якістю на поліграфічному підприємстві гарантуватиме нарощення виробничого потенціалу підприємства з продукцією високого рівня, що забезпечить набуття конкурентних переваг на ринку та захоплення ніш конкурентів. Проте така програма має і негативні сторони це в основному висока вартість, така ситуація вимагатиме залучення додаткових коштів, у нашому випадку кредитних. Запровадження програмного забезпечення та створення віртуального відділу з конкурентної розвідки підвищить загальні показники інформаційної безпеки а підприємстві та сприятиме підвищенню загальної ефективності в діяльності підприємства. Рівень захищеності інформації збільшиться на 5%, а загальний рівень коефіцієнту інформаційної безпеки стане 0,32 в порівнянні з показником 0,2, який був до впровадження проекту. Ключові слова - якість, конкурентоспроможність, проектно-орієнтаційна програма, служба конкурентної розвідки, інформаційна безпека, реклама, дизайн, поліграфічна продукція. Перелік використаних літературних джерел 1. Кириченко Л.С., Мережко Н.В. Основи стандартизації, метрології та управління якістю. - К.: КНТЕУ , 2011. 2. Огвоздин В.Ю. Управление качеством. Основы теории и практики: Учеб. пособие. - М.: Делоисервис, 2002. – 160 с. 3. Окрепилов В.В. Управление качеством: Учебник. - СПб.: Наука, 2000. 4. Басовский Л.Е., Протасьєв В.Б. Управление качеством. - М: Инфра-М, 2002. 5. Фомичев С.К., Старостина А.А., Скрябіна Н.И. Основцы управления качеством: Учеб. пособие. - К.: МАУП, 2000. – 196 с. 6. Шаповал М.І. Менеджмент якості: Підручник. – 3 вид., випр. і доп. -К.: Тов-во "Знання", КОО,2007.-471с .