Дослідження конкурентоспроможності ТОВ "Смарт Промоушин" і обґрунтування напрямів розвитку його маркетингової діяльності

Автор: Гаврилюк Ірина Сергіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2021-2022 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність роботи виникла на тлі світової пандемії протягом двох років, яка внесла корективи в уставлені, традиційні, давно випробувані інструментарії маркетингового управління підприємством. Основними причинами цих змін стали зубожіння населення планети, вичерпаність природніх ресурсів, пріоритетність еко – споживання, порушення логістичних каналів, що формує . Предметом вивчення даної магістерської кваліфікаційної роботи є теоретичні та методичні засади у сфері оцінювання конкурентоспроможності рекламного агентства та розроблення рекомендацій щодо обґрунтування напрямів розвитку його маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження виступає дослідження конкурентоспроможності і обґрунтування напрямів розвитку маркетингової діяльності рекламного агентства «Смарт Промоушин» Метою магістерської кваліфікаційної роботи є аналіз маркетингової діяльності рекламного агентства ТОВ «Смарт Промоушин» та визначення напрямів підвищення його рівня конкурентоспроможності на ринку рекламно-комунікаційних послуг. Результати дослідження. В роботі проведено детальний аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Смарт Промоушин», його фінансових показників діяльності та всіх факторів комплексу маркетингу, які впливають на рівень його конкурентоспроможності на ринку рекламно-комунікаційних послуг. Детально охарактеризовано український ринок рекламно-комунікаційних послуг та проведено дослідження потреб клієнтів ТОВ «Смарт Промоушин», на основі якого було сегментовано ринок рекламно-комунікаційних послуг за двома показниками: оборотом компанії замовника та витратами на комунікаційні заходи. Розроблено рекомендації щодо напрямів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Смарт Промоушин» з використанням таких моделей, які включають методологічний інструментарій маркетингового управління портфелем бізнесу, як матриця Бостонської консультативної групи (матриця росту) та матриця «Дженерал Електрик – Мак Кінсі» (матриця привабливості ринку) Ключові слова: конкурентоспроможність рекламного агентства, конкурентні переваги, ринок рекламно-комунікаційних послуг, маркетингова діяльність. Перелік використаних літературних джерел: 1. Бочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період. Вісник національного університету "Львівська політехніка". 2016. № 846. С. 21–25. 2. Гонтарева І. В.,Мангушев Д. В., Жденовська А. О. Оцінка ефективності маркетингової товарної політики підприємства. Соціальна економіка, 2020. Вип.60. С. 149-158 3. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4(2). С. 64-74. 4. Крикавський Є.В., Кубрак Н.Р., Косар Н.С. Потенціал еластичності у формуванні конкурентоспроможності промислових підприємств: монографія. Львів, 2013. 202 с. 5. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С., Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів, 2013. 256 с. 6. Мних О. Б. Зовнішня торговельна політика і міжнародний бізнес як відображення конкурентних позицій України на європейських і світових ринках . Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Т.20. C. 25–32.