System Analysis and Operations Research

Major: Distributed Information Systems and Technologies
Code of subject: 6.126.03.O.031
Credits: 5.00
Department: Information Systems and Networks
Lecturer: Ph.d., Associate Professor. Kis Yaroslav P.
Semester: 5 семестр
Mode of study: денна
Мета вивчення дисципліни: know the role of analysis in the creation of computer information systems, modern State toolkits and methodology of applying them in practice.
Завдання: ability to implement the process of obtaining the necessary information and carry out the development project information system using modern CASE-designing, structural and object methods
Learning outcomes: • know the role of analysis in the creation of computer information systems, modern State toolkits and methodology of applying them in practice. • ability to implement the process of obtaining the necessary information and carry out the development project information system using modern CASE-designing, structural and object methods
Required prior and related subjects: • Discrete Math; • Algorithmization and Programming; • Database and Knowledge Base Organization
Summary of the subject: Basics of analysis of information systems. The basic principles of system analysis. Methodological approaches and technological aspects of the design of KIS. A structural approach to the design of information systems. Object-oriented approach to the design of IC. Tools to create KIS.
Опис: Methodological approaches and technological aspects of the design of KIS. A structural approach to the design of information systems. Object-oriented approach to the design of IC. Tools to create KIS.
Assessment methods and criteria: • Current control (30%): written reports on laboratory work, essay, oral examination; • Final control (70% of exam): in written, verbally.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Recommended books: • Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. – Львів: Новий світ – 2000, 2003. • Буч Г. Объектно-ориентированное проектирование.- Киев: Диалектика, 1992.