Комунікаційний менеджмент
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.M.29
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., проф. Євген Крикавський
К.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля здобувач повинен:
- знати: теоретичні основи комунікацій та принципи їх застосування у бізнесі, характеристики основних засобів бізнес-комунікацій;
- вміти: застосовувати системний підхід до ефективних письмових комунікацій, застосовувати на практиці принципи інтерперсональних комунікації для досягнення поставлених цілей, уникати/вирішувати конфліктні ситуації за допомогою ефективної комунікаційної діяльності, формувати резюме
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
- Антисипативний менеджмент
кореквізити:
- Соціогуманітарна парадигма менеджменту
- Інноваційна логістика
Короткий зміст навчальної програми: 1. Guffey, M.E., Loewy, D. (2018). Essentials of Business Communication. Los Angeles: Pierce College
2. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. ( 2014). Маркетинговий менеджмент. Львів: Видавництво Львівської політехніки
3. Шпак Н.О. (2011). Основи комунікаційного менеджменту промислових підприємств. Львів: Видавництво Львівської політехніки
4. Почепцов Г.Г. (1999). Теорія комунікації. Київ: ВЦ "Київський університет"
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): виконання практичних завдань, усне опитування.
- підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Процик І.С., Романишин С.Б., Дарміць Р.З. (2018). Менеджмент: графічна і таблична візуалізація. 2. Вайссман Дж. (2011). Блестящая презентация. Как завоевать аудиторию. Обновленное и дополненное издание. С-Пб.: Питер
3. Руделіус В., Мороз Л., Глинський Н. та ін. (2009) Маркетинг: 4-е вид. Київ: НМЦ «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»