Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Управління процесами перевезень на залізничному транспорті
Код дисципліни: 7.275.05.O.013
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Члени Державної екзаменаційної комісії
кандидат технічних наук, доцент Возняк Олег Михайлович
кандидат технічних наук, доцент Германюк Юлія Володимирівна
кандидат технічних наук, доцент Гревцов Сергій Веніамінович
кандидат технічних наук, старший викладач
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність:
Здатність особи розв’язувати складні задачі і проблеми транспортної галузі у сфері професійної (наукової) діяльності за певним видом транспортних систем і технологій та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень і здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності:
2. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;
6. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
8. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Фахові компетентності:
1. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій;
2. Здатність до визначення та застосування перспективних напрямків моделювання транспортних процесів;
7. Здатність до управління транспортними потоками;
8. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій;
11. Здатність використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач у сфері транспортних систем та технологій.
Результати навчання: Присвоєння кваліфікації магістра з транспортних технологій на залізничному транспорті за освітньою програмою «Управління процесами перевезень на залізничному транспорті»
Програмні результати навчання:
2. Вільно обговорювати державною та іноземною мовами питання професійної діяльності, проектів та досліджень у сфері транспортних систем і технологій усно і письмово;
4. Доносити свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття до фахівців і нефахівців в ясній і однозначній формі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
• виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Атестація випускників спеціальності 275 «Транспортні технології на залізничному транспорті», за освітньою програмою «Управління процесами перевезень на залізничному транспорті» проводиться у формі захисту кваліфікаційної магістерської роботи та завершується видачею документів встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра з присвоєнням кваліфікації: магістр з транспортних технологій на залізничному транспорті за освітньою програмою «Управління процесами перевезень на залізничному транспорті». Атестація здійснюється відкрито і публічно.
Опис: Встановлення відповідності засвоєних здобувачем вищої освіти рівня та обсягу знань, умінь, інших компетентностей вимогам стандартів вищої освіти.
Методи та критерії оцінювання: Під час оцінювання кваліфікаційної роботи береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання захисту магістерської кваліфікаційної роботи (дипломного проекту) здобувача вищої освіти відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу з такими балами: відмінно – 94 бали; добре – 80 балів; задовільно – 60 балів; незадовільно – <50 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Технологія наукових досліджень і технічної творчості [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 318 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 2).
2. Безлюбченко О. С. Планування і благоустрій міст /
О. С. Безлюбченко, О. В. Завальний, Т. О. Черноносова: Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2011. – 191 с.
3. Доля В. К. Пасажирські перевезення / В. К. Доля. – Х. : Вид-во „Форт”, 2011. – 507 с.
4. Босняк М. Г. Вантажні автомобільні перевезення / М. Г. Босняк. – К. : Вид. дім «Слово», 2010. – 408 с.
5. Системологія на транспорті. Ергономіка [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2008. – 255 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 5).
6. Транспортні системи та технології: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)», «Організація і регулювання дорожнього руху» та освітньо-науковою програмою «Розумний транспорт і логістика для міст» спеціальності 275 «Транспортні технології (за видами)» спеціалізація 275.03 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» / Укл.: Є.Ю. Форнальчик, Ю.Я. Ройко, М.М. Жук, В.В. Ковалишин, В.В. Гілевич, Т.М. Постранський, Афонін М.О. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 45 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).