5-ти поверховий житловий будинок з підземним паркінгом у м. Вінниці

Автор: Пюра Світлана Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Анотація До магістерської кваліфікаційної роботи Пюра С.І., Вашкевич Р.В. (керівник). 5-ти поверховий житловий будинок з підземним паркінгом у м. Вінниця. Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020 Розширена анотація Проектована споруда – житловий будинок з підземним паркінгом. Загальна площа споруди – 5188,4 м2. Фундамент - стрічковий монолітний, перекриття між поверхами монолітне з/б, стіни – цегляні товщиною 380 мм, сходові площадки та марші – з/б збірні, дах багато-скатний – по металевій кровкв’яній конструкції. В даному дипломному проекті було запроектовано житловий будинок з підземним паркінгом, розроблено і пораховано монолітну з/б плиту перекриття 1-го поверху, монолітну колону К-1 першого поверху, сходовий марш та сходову площадку. В технологічно – організаційному розділі розроблено технологічні карти на влаштування покрівлі та на влаштування термопанелей типу Фрайд. Розроблено дипломний проект зі всіма відповідними нормами, необхідними кресленнями, поясненнями, розрахунками та висновками. Монолітне будівництво — являє собою зведення безпосередньо на будівельному майданчику з використанням спеціальних форм (опалубних конструкцій). Це знижує загальну собівартість об’єкту. Причина — зменшення логістичних витрат на доставку готових виробів із заводу та значне здешевлення робочої сили. Монолітні конструкції на 15-20 % легші від збірних, а отже, зменшується кількість матеріалу, необхідна для будівництва фундаменту і, відповідно, знижується сукупна вартість об’єкту. Час спорудження таких конструкцій істотно відрізняється (у менший бік) від тимчасових витрат, які необхідні для зведення цегляних будинків. Крім усього переліченого, 5 показники звуко- і теплонепроникності, порівняно з іншими будівельними технологіями, підвищуються в кілька разів. Монолітні конструкції, перерозподіляючи навантаження, дають рівномірне осідання будинків, що запобігає появі тріщин, і, як наслідок, робить таку конструкцію довговічнішою: термін експлуатації монолітного об’єкту збільшується до 300 років. Усі навантаження в монолітній будівлі передаються на тримальний каркас, тому немає необхідності у товстих внутрішніх перегородках. При цьому зовнішні стіни можуть бути виконані з будь-якого матеріалу: цегли, панельних або навісних конструкцій — вони відіграють лише обгороджувальну і теплоізоляційну роль. Рівна поверхня, одержувана в результаті бетонування, полегшує та здешевлює всі роботи, пов’язані із зовнішньою обробкою фасадів і внутрішньою обробкою приміщень, що також знижує загальну вартість і термін спорудження будинку. Генеральний план житлової будівлі розроблений згідно з завданням на проектування та згідно з вимогами [1] та [4]. На ділянці будівництва запроектовано житловий будинок з підземним паркінгом. Для запроектованих вулиць, проїздів, майданчиків для легкового та вантажного транспорту передбачене асфальтобетонне покриття, проїзна частина по всій довжині облаштовується бордюрами. Тверде покриття на тротуарах, пішохідних доріжках, майданчиках пішохідної зони необхідно виконувати з декоративної бетонної тротуарної плитки. Об’ємно-планувальні рішення житлового будинку з підземним паркінгом розроблено з врахуванням вимог [1] та [6] Будівля запроектована п’ятиповерховою з підземним паркінгом, розмірами в плані 59,22х18,0м висота поверху – 2,70 м Сполучення між поверхами відбувається за допомогою сходової клітки, яка розміщена між осями «5-6». 6 Згідно з даними умовами прийнято геометричні розміри житлового будинку, орієнтацію його згідно відношенню сторонам світу, зовнішній вигляд, пофарбування фасаду і тональність відтінків, і інші об’ємно – планувальні рішення. При прийнятті об’ємно-планувальних рішень проектування житлового будинку з підземним паркінгом враховувалась також уніфікація конструктивних вирішень і конструкцій, прийнятих за несучі та огороджувальні. Уніфіковані також оздоблювальні матеріали і роботи. Центр задає симетрію, права та ліва частини фасаду є дзеркально-симетричними відносно даного центру. Споруда прямокутної форми в плані (59,22х 18,0м). Крок колон вздовж цифрових осей – 3,29 м; - крок вздовж буквених осей - 6,0 м (переріз колон в плані 0,4 х 0,4 м). Споруда складається з підземного паркінгу і 5-ьох надземних поверхів. Планувальна схема будинку -каркасно-монолітний з заповненням стін цеглою. Фундамент будівлі - стрічковий, монолітний (бетон класу С16/20) згідно з [2]. Зовнішні огороджувальні конструкції - цегляні стіни. Сейсмічність ділянки - 7 балів, категорія ґрунту по сейсмічним властивостям - ІІІ , згідно з [5] Каркас будівлі - з/б монолітний згідно з [3] Несучі конструкції - плити перекриття (плоскі і без балочні), стіни, колони. Сходи та сходові внутрішні клітки – збірні з/б. Внутрішні перегородки у житловому будинку з підземним паркінгом прийняті товщиною 120 мм з керамічної повнотілої цегли класу міцності М125 на розчині класу міцності М50, а також з гіпсокартону влаштованому по металевому каркасу. Монолітні з/б перемички над прорізами житлового будинку з підземним паркінгом прийняті з бетону класу С16/20 , армовані поверху та понизу робочою арматурою класу міцності А400С. Конструктивною 7 арматурою класу міцності А240С. Поперечний переріз з/б монолітних перемичок прийнятий прямокутної форми з розмірами: ширина – 380 мм, висота - 220 мм. Збірні з/б перемички над прорізами прийняті брусковими. Монолітні з/б плити перекриття 5-ти поверхового житлового будинку з підземним паркінгом виконані з обпиранням на цегляні стіни, прийняті з бетону класу С25/30. Поперечний переріз з/б монолітних плит обпертих по контуру є прийнятим суцільним по всій площині і в всіх напрямках з товщиною – 180 мм. Армування з/б монолітних плит перекриття обпертих по контуру виконується поверху та понизу робочою арматурою класу міцності А400С з кроком 150 мм в обох напрямках, конструктивною арматурою класу міцності А240С. Покрівля 5-ти поверхового житлового будинку з підземним паркінгом прийнята з металочерепиці товщиною 10 мм. Покрівля утеплена мінераловатними плитами товщиною 100 мм, покрівля влаштовується на металеві крокв’яні конструкції. Підлоги - запроектовано згідно особливостей приміщень. У житлових приміщеннях передбачені паркетні і лінолеумні підлоги, санвузли і сходові клітини - керамічна плитка. Приміщення паркінгу і торгового залу, допоміжних, приміщень - мозаїчні (зносостійкі) Вікна 5-ти поверхового житлового будинку з підземним паркінгом прийняті з метало пластикового профілю. Ключові слова – житловий будинок, будівництво, моноліт, залізобетон, норми. Перелік використаних літературних джерел. 1. ДБН В.2.2-9-2009 «Громадські будинки і споруди». 2. ДБН В.2.1-10-2009 «Основи та фундаменти споруд. Основні положення проектування». 3. ДБН В.2.6-98:2009 «Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення» 4. ДСТУ Б А.2.4-6:2009 «Правила виконання робочої документації генеральних планів». 5. ДБН В.1.1-12:2006 «Будівництво в сейсмічних районах України». 6. ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва».