Методи та алгоритми зменшення ефекту хвороби VR

Автор: Великий Владислав Сергійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інженерія програмного забезпечення
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Основна мета магістерської кваліфікаційної роботи це дослідження зменшення ефекту хвороби ВР на прикладі розробленої програми. Робота складається з чотирьох розділів та п’яти додатків: огляд предметної області та аналіз наукових праць за проблемою зменшення ефекту хвороби ВР, дослідження технологій та середовища для зменшення ефекту хвороби ВР, розробка програмного забезпечення для зменшення ефекту хвороби ВР, практичні результати розробленої програми зі зменшеним негативним впливом на користувача. У першому розділі, під час аналізу наукових інформаційних джерел, виявлено кілька методів, що допоможуть розв’язати поставлену задачу. Розглянуто як технології для реалізації, так і загальні поради для користувачів ВР. У другому розділі зроблений порівняльний аналіз, в результаті якого обрано середовище для розробки застосунку та детально описано методи зменшення негативного впливу віртуального середовища на користувача. У третьому розділі детально описано кроки для написання програми, що містить зменшений вплив хвороби ВР на користувача та продемонстровано її результати виконання. У четвертого розділі підтверджується зменшення впливу на користувача хвороби ВР після отримання результатів взаємодії користувачів зі застосунком. Обсяг роботи без додатків становить 73 сторінок. Ключові слова: віртуальна реальність, хвороба ВР, Unity, SSQ, Blink Teleport