Дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту

Автор: Паращич Мар'яна Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Паращич М.І., Двуліт З.П. (керівник). Дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту. Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2023. Розширена анотація. Швидкий розвиток технологій у світі змушує підприємства впроваджувати у свою діяльність діджиталізацію. За допомогою інструментів діджиталізації такий як: різноманітні програмні продукти, CRM-системи, автоматизовані системи управління виробництвом, електронний документообіг організація зможе покращити свою виробничо-господарську діяльність, знижувати витрати на виробництва та збільшити прибуток [1-3]. Варто зазначити, що впровадження цифровізації на підприємстві може бути дорогим та складним [4]. Оскільки передбачає аналіз бізнес-процесів та виявлення найбільш затребуваних процесів у які варто залучити інструментарій діджиталізації. Тому, впровадження цифрових технологій на підприємство допоможе покращувати якість продукції, що в свою чергу підвищить його конкурентоспроможність як на українському, так і на іноземних ринках [5]. Об’єкт дослідження – ТОВ «Легасі Сервіс», розташоване за юридичним адресом у м. Львів, вул. Півколо 14. Основна діяльність - розробка та виробництва комутаційного обладнання. У сфері зовнішньоекономічної діяльності підприємство здійснює експорт. Предмет дослідження – дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту Метою роботи є дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту Основними завданнями даної роботи є огляд літературних джерел та нормативно-правовоі? бази за проблемою дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту; характеристика системи менеджменту ТОВ «Легасі Сервіс»; діагностування виробничо-господарськоі? діяльності ТОВ «Легасі Сервіс»; аналізування зовнішньоекономічноі? діяльності ТОВ «Легасі Сервіс»; аналізування за проблемою дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту; аналізування факторів впливу за проблемою дослідження та розвиток інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту; виявлення проблем розвитку інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту; обґрунтування та економічне оцінювання комплексного заходу щодо удосконалення інструментарію діджиталізації управлінських процесів ТОВ «Легасі Сервіс» в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту. У процесі здійснення досліджень щодо розвитку інструментарію діджиталізації на підприємстві було виявлено дві проблеми, які перешкоджають ТОВ «Легасі Сервіс» освоїти нові іноземні ринки збуту продукції. Першою проблемою є зростання частки бракованої продукції, що призводить до репутаційних втрат та зменшення конкурентних переваг підприємства. Для вирішення даної проблеми рекомендується розроблення методичних підходів до впровадження QR-кодів контролю якості продукції як інструментарію діджиталізації управлінських процесів в умовах освоєння нових іноземних ринків збуту. Другою проблемою є відсутність відсутність інтернаціоналізованого веб-сайту, що ускладнює пошук інформації про підприємство та його продукцію потенційними іноземними партнерами. Задля її вирішення рекомендується впровадити інструментарій діджиталізації шляхом локалізації веб-сайту та популяризації підприємства в соціальних мережах в умовах виходу на нові ринки Німеччини та Чехії. Для впровадження комплексного заходу знадобиться 53492,88 грн, кошти на яке ТОВ «Легасі Сервіс» виділить із прибутку організації. Очікуватий ефект від імплементації проектного заходу - зростання рівня рентабельності виготовленої продукції на 2,5% в порівнянні із 2022р. Ключові слова: діджиталізація, програмний продукт, QR-код, інтернаціоналізація, освоєння іноземних ринків. Перелік використаних джерел. 1. Двуліт, З.П., Завербний, А.С., Романюк, А.О. (2021). Діджиталізація – дієвий інструмент антикризового розвитку бізнесу в умовах пандемії. Ефективна економіка, 1. doi: 10.32702/2307-2105-2021.1.5 2. Жигалкевич Ж. М., Залуцький Р. О. (2020) Діджиталізація,як основний фактор розвитку бізнес-структур. Ефективна економіка, 2. doi: 10.32702/2307-2105-2020.11.97 3. Олешкевич С. І. (2020) Роль диджиталізації у розвитку бізнесу та її вплив на організаційну структуру підприємств. Збірник наукових праць "Сучасні підходи до управління підприємством". С. 86–97 - № 5. http://spu.fmm.kpi.ua/article/view/204743/204657 4. Дзюба Ю.В. (2020) Трансформація світового ринку праці в умовах диджиталізації економіки / Ю.В. Дзюба, О.А. Дороніна. // Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса. –С. 207–211 https://jvestnik-sss.donnu.edu.ua/article/view/8450 5. Варга В. П.(2020) Ддіжиталізація як один із чинників конкурентоспроможності підприємства Ефективна економіка, 3. doi: 10.32702/2307-2105-2020.8.154