Формування комунікаційної стратегії digital-середовища ресторанного бізнесу на прикладі ТОВ "Місто Лева"

Автор: Подарин Валерія Русланівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Цифровий маркетинг характеризується зростанням кількості клієнтів та їх утриманням за допомогою застосування цифрових технологій. Головною метою сучасного цифрового маркетингу є отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії та забезпечення постійного її зростання [1]. Алгоритми цифрового середовища допомагають визначити пріоритети у моделях поведінки потенційних споживачів [2]. Нові системи комунікацій дають можливість споживачеві отримати доступ до інформації у будь-якій країні, в будь-який момент часу і будь-яким можливим способом [3]. Розвиток маркетингу в інтернеті та соціальних мережах продовжує зростати. Також спостерігається зміна пріоритетів при здійсненні купівель, а саме – більшість покупців вважають за краще робити покупки через соціальні мережі [4]. Привернення уваги та переконання споживачів тісно пов’язані із теоріями комунікації, медіа, психологічними основами сприйняття опрацювання й запам’ятовування інформації [5]. Об’єкт дослідження – товариство з обмеженою відповідальністю «Місто Лева», основна діяльність якого – діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування (код за КВЕД-2010 – 56.10). Предмет дослідження – комунікації товариства з обмеженою відповідальністю «Місто Лева у цифровому середовищі. Мета дослідження – є формування практичного комплексу методики комунікаційної стратегії підприємства ресторанного бізнесу та її розробка у цифровому середовищі. Результати дослідження. У першому розділі роботи узагальнено теоретичні та методичні основи формування маркетингових комунікацій у цифровому середовищі. Другий розділ містить аналіз показників діяльності ТОВ «Місто Лева», комплексу маркетингу, аналіз іміджу ресторану Grand Cafe Leopolis у digital-середовищі. Третій розділ роботи присвячено дослідженню впливу цифрових комунікацій у ресторанній сфері, проведено дослідження взаємозв’язку між цифровими комунікаціями та рішенням споживача відвідати ресторан. Четвертий розділ включає оцінку конкурентоспроможності цифрових комунікацій Grand Cafe Leopolis, сформовано комунікаційну стратегію digitalсередовища для ресторану, розроблено комунікаційну кампанію для покращення конкурентоспроможності підприємства у цифровому середовищі. Ключові слова: цифрові маркетингові комунікації, digital-середовище, комунікаційна стратегія, вплив цифрових комунікацій, комунікаційна кампанія. Перелік використаних літературних джерел 1. Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0. Науковий погляд: економіка та управління. 2019. № 2. URL: https://cutt.ly/WwqZqvgW (дата звернення 15.05.2023) 2. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. / Лозинський В.Т., Леонова С.В., Гайванович Н.В. та ін. Львів, 2020. 282 с. 3. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів, 2018. 460 с 4. Сохацька О.М,, Легкий О.А. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату. Маркетинг і цифрові технології, v. 1, n. 2, p. 4-31, гру. 2017. URL: https://www.mdtopu.com.ua/index.php/mdt/article/view/13 (дата звернення 15.05.2023) 5. Гринкевич С.С., Сорокіна Ж.Д., Сітарчук М.А. Таргетована реклама у соціальних мережах: її популярність та ефективність. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. Вип 17. Т.2. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/5582 (дата звернення 15.05.2023)