Управління комерціалізацією продукції підприємства кавової індустрії

Автор: Музика Ірина Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Економіка бізнесу
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Музика І. В., Мрихіна О. Б. (керівник). Управління комерціалізацією продукції підприємства кавової індустрії. Магістерська кваліфікаційна робота – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2022. Розширена анотація В магістерській кваліфікаційній роботі проведено дослідження теоретичних основ комерціалізації продукції, охарактеризовано визначальні характеристики управління цим процесом та розкрито питання комерціалізації продукції підприємств в кавовій індустрії, проаналізовано результати виробничо-господарської діяльності компанії «Lavazza» та досліджено чинні підходи до управління комерціалізацією продукції підприємств кавової індустрії. Розроблено рекомендації з обґрунтування підходу до управління комерціалізацією продукції підприємства кавової індустрії. Зокрема, апробовано матричні методи для встановлення стратегічних позицій компанії «Lavazza», розроблено підхід до управління комерціалізацією продукції на засадах конкурентного ціноутворення, удосконалено збутову модель у системі управління комерціалізацією підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління комерціалізацією продукції підприємства кавової індустрії. Предметом дослідження є теоретико-методичні і прикладні засади управління комерціалізацією продукції підприємства кавової індустрії (на прикладі компанії «Lavazza»). Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка прикладних рекомендацій щодо управління комерціалізацією продукції підприємства (на прикладі компанії «Lavazza») У роботі вивчено погляди вчених і практиків, що присвятили свої дослідження проблематиці управління комерціалізацією продукції, зокрема, сутнісним аспектам комерціалізації, етапам здійснення цього процесу [1-5], методичним засадам забезпечення комерціалізації [6, 7]. Наукова новизна магістерської кваліфікаційної роботи: ? вперше розроблено підхід до управління комерціалізацією продукції підприємств кавової індустрії, який включає комплекс оцінювальних компонентів продукції (від етапу отримання продукції, вивчення її технічних, маркетингових, споживчих та інших характеристик, до етапу дослідження ринку цієї продукції та оцінювання результатів комерціалізації) та методи реалізації цього процесу; ? дістав подальшого розвитку комбінований підхід до ціноутворення, який ґрунтується на взаємодії методів витратного та конкурентного методичних підходів, що на відміну від відомих, дає змогу формувати ціну продукції на засадах діапазону значень: від відомої граничної найнижчої ціни (витратний підхід) до можливої найвищої ціни (конкурентний підхід). Ключові слова: комерціалізація, ціноутворення, маркетинг, збут. Перелік використаних літературних джерел. 1. Загородній А. Г. Фінансово-економічний словник / А. Г. Загородній, Г. Л. Вознюк. –Львів : Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка», 2005. – 714 с.Rampersad, G., 2020/ Robot will take your job: Innovation for an era of artificial intelligence. Journal of Business Research, 116, 68-74. 2. Котова І. М. Комерціалізація результатів наукових досліджень: реалії та перспективи / І. М. Котова // Економічний вісник університету. Збірник праць учених та аспірантів ДВНЗ «ПереяславХмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницкий. – 2013. – Вип. 20 (4). – С. 20-24. 3. Мирощенко Н.Ю. Сутність та види комерціалізації високотехнологічної продукції промислових підприємств. Огядова стаття [Електронний ресурс] — Режим доступу: https://economics.net.ua/files/archive/2018/No2/87.pdf 4. Ляшенко О.М. Комерціалізація та трансфер технологій: категорії та методи інноваційної діяльності / О.М. Ляшенко // Інноваційна економіка. – 2010. – №5. – С. 8-13. 5. Башинська І.О., Поповенко Н.С. Теоретичні основи розробки та комерціалізації механізму просування на ринок нових товарів виробничих підприємств. — Одеса: ОНПУ, видавництво ТОВ «Цифрова типографія», 2012. — 192 с. 6. Кузьмін О.Є. Вибір методів комерціалізації інноваційної продукції підприємств / О.Є. Кузьмін, Р.С. Косцик // Економіка та держава. – 2013. – №9. – С. 6-8. 7. Косцик Р.С. Форми та методи комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" Проблеми економіки та управління. — Вип. 725 — Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. — С.