Дослідження ринку кормів для домашніх тварин та вдосконалення збутової і комунікаційної діяльності ТОВ "Кормотех" на ньому

Автор: Тимощук Надія Василівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Збут в маркетинговій діяльності підприємства є найважливішим інструментом, який дає можливість підприємству сформувати конкурентну перевагу, а з позиції менеджменту – збут є конкретною функцією управління конкретним підприємством. Удосконалення збутової діяльності підприємства, обумовлене необхідністю забезпечення ефективного збуту підприємства у довгостроковій перспективі в умовах мінливого маркетингового середовища з орієнтацією на задоволення потреб споживачів. На сьогодні процес просування продукції є довготривалим та складним, вимагає від підприємства досить значних затрат. Тому маркетинговий відділ підприємства повинен використовувати ефективне поєднання різноманітних сучасних маркетингових комунікаційних засобів для просування продукції на ринок, з мінімальними витратами ресурсів. Об’єктом роботи є теоретичні, науково-методичні та практичні основи управління маркетинговою збутовою та комунікаційною політикою підприємств. Предметом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Кормотех», одного із лідерів вітчизняного ринку кормів для домашніх тварин. Мета даної роботи - визначення концептуальних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо управління маркетинговою збутовою та комунікаційною діяльністю вітчизняних підприємств. Результати дослідження. В роботі розкрито сутність збутової та комунікаційної діяльності підприємств, розглянуто сучасні методи просування продукції в системі маркетингу. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Кормотех». Проведено дослідження світового та вітчизняного ринку кормів для домашніх тварин, конкурентних переваг ТОВ «Кормотех» на ньому. В четвертому розділі обґрунтовані заходи удосконалення збутової діяльності та розроблено комплекс маркетингових комунікацій ТОВ «Кормотех». Ключові слова: збут, маркетинг, корм для домашніх тварин, виробництво, прогноз, реклама, якість, експорт Перелік використаних літературних джерел. 1. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. (2009). Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. Львів. 231. 2. Крикавський Є.В., Дейнега І.О., Дейнега О.В., Лорві І.Ф. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник. Львів, 2014. 380 с. 3. Гринько Т. В., Гвініашвілі Т.З., Кириченко А.С. Стратегічні підходи до управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Електронне фахове видання «Ефективна економіка» №12. 2021. 4. Ключник А.В., Білозерцева І.О. Теоретичний аналіз поняття «збут» та його функцій. Науковий вісник Херсонського державного університету. «Економічні науки». 2014. №6. С. 188-191. 5. Косенко Ю.М., Зарума Л.Є., Везденко О.С., Шкільник О.С. Корми для домашніх тварин на ринку України. URL: https://scivp-journal.com.ua/index.php/journal/article/download/118/114 6. Мамчин М.М. Ринок кормів для домашніх тварин в Україні: маркетингові аспекти. Економіка і суспільство. 2018. № 14. 7. Матвієць О. В., Кошівська М. В. (2018) Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємства. Modern economics. № 11. 116-121. 8. Шестакова Т. М. Особливості формування комунікаційної політики підприємств в кризових умовах. Управління змінами та інновації. 2021, 1. С. 85-90.