Удосконалення маркетингової діяльності ПП «А.Т. Консалтинг» на ринку консалтингових послуг

Автор: Качмар Софія Андріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У сучасних умовах стрімкого розвитку науки, техніки і технологій, посилення конкуренції успіху може досягти тільки така організація, яка творчо застосовує маркетингове управління у своїй діяльності, постійно шукає нові способи адаптації до безперервно мінливих умов існування. Маркетингова діяльність підприємства в сучасних умовах господарювання повинна швидко і гнучко реагувати на постійні зміни на ринку [1]. Дослідження вже сталих принципів маркетингу та залучення інформаційних технологій у маркетингову діяльність свідчать про необхідність їх перетворення і зміни згідно з вимогами зовнішнього середовища [2]. Це зумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності маркетингу, а їх комплексний характер і різнобічність використання вимагають удосконалення підходів до управління маркетинговою діяльністю, що дасть змогу не лише усвідомити її роль в розвитку підприємства, а й передусім оцінити спрямованість та ефективність маркетингової діяльності підприємства [3]. Зараз консалтинг має усі перспективи для розвитку, особливо через значний розвиток ІТ-сфери [4]. Маркетинг в діяльності консалтингових компаній є важливим інструментом у веденні бізнесу та при розробці бізнес-стратегій [2]. У зв’язку з постійним рухом економіки та бізнесу до інновацій, маркетингова діяльність необхідна для підтримки підприємстваДля удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві необхідно здійснювати постій аналіз середовища в якому воно функціонує [5]. Маркетинг, який є базовою функцією управління підприємством в умовах ринку пропонує керівництву підприємства деякі перевірені практикою та часом можливості досягнення позитивних результатів фінансово-економічної діяльності господарської діяльності в ринкових умовах з мінімальним ризиком для себе (послідовність здійснення аналітичної роботи; вихід на найпривабливіші цільові сегменти ринку; формування в інтересах підприємства змінних факторів зовнішнього [3]. Управління маркетинговою діяльінстю – це аналіз, планування, втілення в життя і контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення і підтримку вигідних обмінів з цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, таких як, зокрема, отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку [2]. Реалії активних ринкових змін та намагання підприємств підтримувати конкурентні позиції призводять до застосування в своїй діяльності новітніх маркетингових інструментів, таких як електронний мерчандайзинг, SMS-маркетинг, інтернет-реклама [3]. Тому підприємства, з метою підвищення ефективності системи управління маркетинговою діяльністю, повинні розробляти стратегічні плани з включенням до них маркетингових заходів по впровадженню новітніх рекламних технологій в Інтернет та контролювати хід виконання. Це виключає сумніви у важливості й актуальності вивчення теоретичних основ інтернет-реклами, її можливостей та перспектив розвитку. Об’єктом дослідження є напрями забезпечення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг завдяки інтернет простору та інноваційних технологій [5]. Предметом дослідження є теоретичні та методологічні аспекти щодо розробки інноваційних шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності на ПП «А.Т. Консалтинг». Метою роботи є проведення аналізу маркетингової діяльності ПП «А.Т. Консалтинг» з метою її вдосконалення на підвищення рівня конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на ринку консалтингових послуг, шляхом задіяння інтернет-простору. Ключові слова: консалтинг, сфера послуг, маркетингова діяльність, аналіз середовища, конкурентоспроможність, оцінка ефективності, інтернет-простір, інноваційні технології. Перелік використаних літературних джерел: 1. Бочко О. Ю. Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період. Вісник національного університету "Львівська політехніка". 2016. № 846. С. 21–25. 2. Гринчак Н.А. Сучасні тенденції та перспективи розвитку світового ринку управлінського консалтингу. URL: http://194.44.12.92:8080/xmlui/handle/123456789/2328/ (дата звернення 15.11.2022 р.) 3. Гузенко Г.М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. Мукачево, 2017. Вип. 12. С. 227-235 4. Карпенко О.О. Перспективи розвитку консалтингової діяльності в Україні на основі європейського досвіду. Причорноморські економічні студії. 2018. № 27. С. 54–58. 5. Мурга М. Чужим розумом: як виживає ринок консалтингу. URL : delo.ua/business/chuzhimumomchem-vyzhivaet-rynok-konsaltinga-313987 (дата звернення: 01.12.2022).