Управління факторами розвитку Інтернет-реклами через індивідуальне та колективне сприйняття

Автор: Цянь Ян
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Комерціалізація Інтернету відбувається стрімко, враховуючи всебічний технологічний розвиток і доступ до нього. Це сприяє підвищенню прибутковості та цінності інформації. Одним із важливих інструментів маркетингової комунікації для впливу на користувачів Інтернету є реклама в Інтернеті, яка представляє ряд потенційних переваг і ризиків для споживачів. В останні десятиліття однією з суттєвих проблем компаній є вивчення реакції споживачів на різні види рекламних оголошень, поширених в мережі Інтернет. З кожним днем зростає кількість людей, які підключаються та проводять більше часу онлайн. Додаткові пристрої (наприклад, мобільні телефони та телевізори) можуть забезпечити подальше підключення до Інтернету. Швидкий розвиток технологій і поява нових засобів масової інформації та каналів зв’язку кардинально змінили ландшафт рекламного бізнесу. Проте зростаюча залежність від Інтернету як основного джерела інформації та комунікації робить його провідною рекламною платформою. Вивчення споживчої поведінки стало проблемою для маркетологів, оскільки вони можуть дізнатися, як споживачі обирають свої товари та послуги, необхідні для задоволення багатьох потреб, які фактори впливають на їхній вибір. З цією метою компанії зараз звертаються до онлайн-реклами, яка орієнтується як на індивідуальних користувачів, так і на суспільство вцілому. Саме тому нашим завданням в процесі написання магістерської роботи є дослідження особливостей управління Інтернет рекламою з позиції індивідуального та колективного сприйняття. Дослідженню проблем пов’язаних із дослідженням факторів розвитку Інтернет-реклами з позиції індивідуального та колективного сприйняття, присвячені праці багатьох вчених: Є.В. Крикавський, Косар Н.С., Лихолат С., Болібрух Л., Мороз Л.А., Калинець К., Мащак Н.М. та ін. Водночас проблемним залишається питання відсутності універсальної стратегії формування та розвитку системи управління впливом Інтернет-реклами на індивідуальних та колективноих споживачів. Вдосконалення управління Інтернет-рекламою перш за все дає можливість мінімізувати загальну вартість просування товару на ринку, шляхом розроблення єдиної стратегії, а це є одним із ключових моментів забезпечення ефективності функціонування фірм і ринку в цілому. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є визначення факторів управління Інтернет-рекламою з позиції індивідуального та колективного сприйняття. Об’єктом дослідження є процес управління Інтернет-рекламою з позиції індивідуального таколективного сприйняття. Предметом дослідження є індивідуальне та колективне сприйняття Інтернет-реклами. Теоретико-методологічний розділ магістерської роботи представляє теоретичний підхід до Інтернет-маркетингу. Ми визначити значення Інтернет-маркетингу. З’ясували особливості та напрями формування Інтернет-реклами. Проаналізували особливості розвитку Інтернет-реклами за допомогою онлайн-поведінкової таргетованої реклами. Аналітико-дослідницький розділ відображає аналіз факторів розвитку інтернет-реклами через індивідуальне та колективне сприйняття. В даному розділі ми визначили критерії аналізу факторів окремо індивідуального та колективного сприйняття. Після цього було проведено аналіз критеріїв індивідуального та колективного сприйняття та їх впливу на поведінку споживачів. Дослідницький розділ відображає дослідження впливу індивідуального та колективного сприйняття на розвиток Інтернет-реклами. В даному розділі запропоновано концептуальну модель експериментального дослідження індивідуального та колективного сприйняття реклами та формування дослідницьких гіпотез. Визначено методологію експериментального дослідження впливу сприйняття споживачів на розвиток інтернет-реклами. Представлено результати експерименту щодо впливу індивідуального та колективного сприйняття на розвиток інтернет-реклами. Напрями вдосконалення системи управління чинниками Інтернет-реклами через індивідуальне та колективне сприйняття визначено в розділі рекомендацій. Запропоновано концептуальний підхід до управління інтернет-рекламою, визначено фактори її розвитку через індивідуальне та колективне сприйняття. Обгрунтувано методичний підхід до визначення рівня управління чинниками розвитку інтернет-реклами. Запропонувано організаційно-методичне забезпечення управління Інтернет-рекламою в контексті індивідуального та колективного сприйняття.. Ключові слова: Інтернет-реклама, індивідуальне сприйняття Інтернет-реклами, колективне сприйняття Інтернет-реклами, онлайн поведінкова реклама. Перелік використаних літературних джерел 1. Hrynkevych S., Ilyash O., Ilich L., Kozlovskyi S., Buhaichuk N. Economic Assessment of the Relationship Between Housing and Communal Infrastructure Development Factors and Population Quality of Life in Ukraine. Montenegrin Journal of Economics. 2020, Vol. 16, No. 3. Pp. 93-108. (Scopus) 2. Krykavsky E., Likholat S., Bolibrukh L., Sapinsky O., Nich-Woitan S. The state financial support for the Ukrainian logistics system modernization // «ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ: проблеми теорії та практики», том №2 №43, 2022 р. p. 288-295. [Electronic resource] – Access method: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3552/3558 3. Krykavskyy Y., Bolibrukh L., Vasyltsiv N., Nycz-Wojtan S. Model of Competitiveness Formation of Railway Enterprises in the Conditions of Market Liberalization // 25th international scientific conference TRANSPORT MEANS 2021, 6-8 October 2021, Kaunas University of Technology, Kaunas, LITHUANIA/ - p.199-202. [Electronic resource] – Access/method: https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-Means-2021-Part-I.pdf 4. Krykavskyy Ye., Pokhylchenko O., Hayvanovych N. Digitalization of Supply Chains: New Paradigm. Contemporary Issues in Economy: Proceedings of the 10th International Conference on Applied Economics: Entrepreneurship and Management (Torun, Poland, 27–28 June 2019). Torun, 2019. P. 103-112. DOI: 10.24136/eep.proc.2019.4 (eBook). URL: http://economic-research.pl/Books/index.php/eep/catalog/view/55/57/86-2 5. Mashchak N.M. Modern marketing and logistics approaches in the implementation of E-commerce / N. Mashchak, O. Dovhun // Integration of Information Flow for Greening Supply Chain Management / Editors: Kolinski A., Dujak D., Golinska-Dawson P. – Springer International Publishing, 2019. – pp.375-391. 6. Seliuchenko, N.Y., Kosar N.S. Investigation of the main trends of the primary real estate market in Ukraine and peculiarities of the seller marketing activity. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С. 143-158. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2016_4_143_158.pdf 7. Taranskyi I., Kuzo N., Kosar N., Lykholat S., Sapinski A., Pochopien J. Investigation of the tendencies of dairy market development in ukraine and competitive capacity of domestic and polish producers at the market. Scientific Papers Series Management, Economic Engineering in Agriculture and Rural Development. 2021. Vol. 21, Issue 3. Р. 759-768. URL: http://managementjournal.usamv.ro/pdf/vol.21_3/volume_21_3_2021.pdf 8. Tetiana Fursykova, Inna Boychuk , Nadiia Baluk, Olena Karpii, Viktoriia Korotka (2021). Information and Methodological Technologies of the Marketing Activity Management System in Higher Education Institutions. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.12, December 2021. Р. 383-390. DOI: 10.22937/IJCSNS.2021.21.12.53. URL: http://ijcsns.org/07_book/html/202112/202112053.html 9. Nill. Legal and Ethical Challenges of Online Behavioral Targeting in Advertising. / Nill, Alexander, and Robert J. Aalberts // Journal of Current Issues & Research in Advertising. – 2014. – vol . 35, № 2. – pp. 126–146 – DOI: 10.1080/10641734.2014.899529. (Accessed 29 Oct. 2022.)