Дослідження та обґрунтування напрямів удосконалення комунікаційної діяльності ТОВ "ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ" з використанням інструментів інтернет-маркетингу

Автор: Хамандяк Сергій-Степан Богданович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В останні півтора-два десятиріччя одним із головних факторів, що прискорює формування і розвиток інформаційного суспільства, є Інтернет. Він став не лише глобальним засобом комунікацій без територіальних і національних кордонів, але й ефективним інструментом ведення бізнесу, досліджень, впливу на аудиторію. [1]. Традиційні підходи та методи до проведення маркетингової комунікаційної діяльності, що використовують підприємства у звичайних засобах масової інформації, втрачають свою ефективність у мережі Інтернет [2]. Сьогодні стійкою залишається тенденція міграції та трансформації традиційних засобів масової інформації в online-середовище, а сама мережа вже виконує функцію самостійної інтеграційної системи як соціальних, так і маркетингових комунікацій. З’явилися нові форми та категорії, серед яких найбільшої уваги заслуговують маркетингові інтернет-комунікації [3]. Не всі підприємства усвідомлюють переваги застосування сучасних інтерактивних технологій, не готові до переходу на використання маркетингових цифрових каналів комунікацій та все ще не готові адаптуватися до нових умов глобальної діджиталізації. Багато маркетологів не розуміють відмінності та особливості інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу як нових категорій наукового обігу. Не варто нехтувати тим фактом, що процеси цифровізації набирають все більших обертів [4]. Веб-сайти як посередники, що привертають увагу споживачів, дозволяють організаціям поєднувати таки можливості як публікування інформації, комунікацію і промоцію [5]. Сучасні тенденції у сфері маркетингу акцентують увагу на якісно нових можливостях, що надає як підприємцю, так і покупцю мережа Інтернет і прогресивні електронні технології. Швидка інформатизація суспільства, стрімкий розвиток надсучасних електронних інструментів ведення бізнесу, розширення та поява нових ринків збуту та можливостей легкого входу на них накладають на маркетологів і керівників підприємств серйозну відповідальність, з одного боку, та надають шанс, з іншого, для отримання значних конкурентних переваг і виведення бізнесу на більш прибутковий рівень існування [6]. Ефективне використання цифрових технологій із формуванням лояльної аудиторії та поширенням позитивної інформації про себе стає важливим фактором не просто процвітання, але й виживання у нових умовах реальності [7]. Об’єкт дослідження – комунікаційна діяльність підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та прикладні аспекти використання інструментів інтернет-маркетингу при провадженні комунікаційної діяльності підприємства. Мета дослідження – обґрунтування напрямів удосконалення комунікаційної діяльності ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ» з використанням інструментів Інтернет-маркетингу. Результати дослідження. Виявлено особливості та відмінності Інтернет-маркетингу від традиційного маркетингу. Проаналізовано та систематизовано інструменти інтернет-маркетингу як складової системи управління комунікаційної діяльністю підприємств. Розглянуто основні показники оцінювання ефективності маркетингової діяльність в мережі Інтернет. Проаналізовано виробничо-господарську діяльність ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Розглянуто складові комплексу маркетингу та маркетингову комунікаційної діяльності ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Здійснено аналіз ринку рекреаційних послуг м. Трускавця. Сформовано «портрет споживача» ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Структуровано проблеми здійснення комунікаційної діяльності ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Визначено актуальні канали комунікації в мережі Інтернет для споживачів ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Обґрунтовано пріоритетні напрями удосконалення комунікаційної діяльності ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ» в мережі Інтернет. Сформовано та описано набір інструментів інтернет-маркетингу, які впроваджено у комунікаційну діяльність ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Запропоноване функціональне забезпечення для впровадження інструментів інтернет-маркетингу. Здійснено оцінювання ефективності впровадження заходів Інтернет-маркетингу на ТОВ «ЛІСОВА ПІСНЯ АПАРТ-ГОТЕЛЬ». Ключові слова: комунікаційна діяльність в мережі Інтернет, Інтернет-маркетинг, канали комунікації, SEO оптимізація, контекстна реклама, соціальні мережі. Перелік використаних літературних джерел. 1. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4(2). С. 64-74. 2. Шульга О.А. Сучасні інструменти маркетингових інтернет-комунікацій. Підприємництво і торгівля. 2021. № 30. С. 66-71. 3. Мельник Ю.М., Сагер Л.Ю., Ілляшенко Н.С., Рязанцева Ю.М., Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С.43-55. 4. Шпак Н.О., Грабович І.В., Срока В. Цифровий та інтернет-маркетинг:співвідношення понять. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”.Серія “Проблеми економіки та управління”, 2022. № 1(9). URL.:https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2022/apr/27458/220198verstka-145-158.pdf 5. Яроміч С., Бекетова О., Петриченко П. Інтернет-маркетинг у сфері послуг. Науковий вісник МНУ імені В.О.Сухомлинського. Економічні науки. 2017. № 1(8). С. 62-66. 6. Маловичко С.В. Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2014. № 3 (65). С. 104-109. 7. Кірносова М.В. Сучасні тенденції розвитку сторітеллінгу у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4, No 2, С. 17–26.