Розроблення стратегій ведення інформаційної боротьби у соціальних мережах

Автор: Петрів Мар'яна Романівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: У теперішній час є новий спосіб вести війну без зброї, який має назву Інформаційна боротьба, головним завданням якої є знищення людства не як матеріальної сили, а як суспільства в цілому. Феномен інформаційно?психологічних ефектів можемо спостерігати в ЗМІ тих країн, які ведуть цю «невидиму» боротьбу між собою. Інформаційні повідомлення, які кожен з нас бачить на екранах телевізорів, читає в газетах чи в глобальній мережі Інтернет, можуть посіяти підозру і зробити людину ворожою до нинішньої влади, до певної нації чи ситуації в державі. При створенні такої напруженості в країні, де триває інформаційна боротьба, є більше шансів, що ворог послабить суспільство, щоб воно не мало змоги опиратися. Таку ситуацію зараз можна спостерігати в Україні. Мета дослідження. Розробити ряд стратегій ведення інформаційного протиборства у соціальних мережах. Об’єкт дослідження. Аналіз впливу інформаційної боротьби у соціальних мережах на Інтернет?користувача. Предмет дослідження. Формування стратегій ведення інформаційної боротьби у соціальних мережах на основі визначених методів. Стисло наведіть результати дослідження. Проаналізувавши статті різних науковців, можна зробити висновок, що основним аспектом ведення інформаційної війни є фейкова інформація, за допомогою якої здійснюється психологічний тиск на суспільство. Також, автори закликають користувачів соціальних мереж ретельно вивчати опубліковану інформацію, так як дезінформація є потужною зброєю на сьогоднішній день, яка має на мені ввести людей в оману [1?2].