Дослідження та удосконалення системи маркетингу і реклами ТОВ «Бюро ігор «Така мака»

Автор: Точ Дзвенислава Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2022-2023 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Точ Д.В., Данько Т.І. «Дослідження та удосконалення системи маркетингу і реклами підприємства ТОВ «Бюро ігор «Така Мака». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2022. Розширена анотація. На сьогоднішній день розвинена система маркетингу та реклами дає можливість підприємствам розвиватись більш інтенсивно і здобувати додаткові конкурентні переваги на ринку. Використання сучасних систем маркетингу, а також запровадження інтернет-торгівлі дозволяє підвищити ефективність використання фінансових ресурсів суб’єкта господарювання та стає результатом росту прибутковості бізнесу в цілому. В умовах постійного розвитку та зростання технологій, сучасні підприємства використовують різноманітні маркетингові та рекламні стратегії, щоб залучити цільову аудиторію і довести клієнта до покупки. Здається, що маркетинг та реклама вже всюди: від традиційних медіа до цифрового маркетингу в Інтернеті та соціальних мережах. Цю реальність можна пояснити ефективністю маркетингових і рекламних стратегій у досягненні успіху компаній будь-якої форми та розміру [1, с.3]. Стрімкий розвиток вітчизняних маркетингових комунікацій збільшує цікавість споживача до сучасного ринку, а також, крок за кроком, формує його культуру споживання. Систему маркетингових комунікацій можна сміливо назвати видом спілкування між окремими суб’єктами в суспільстві. Він несе в собі ідею комунікації бізнесу зі споживачем. Компанія-виробник продукції чи послуг таким способом налагоджує зв’язок із покупцем. Коли є контакт, можна аналізувати й шукати найкращі варіанти задоволення інтересів споживачів [2]. Реклама – важлива складова системи маркетингових комунікацій, а також сучасного маркетингу на підприємствах. Рекламна діяльність передбачає аналіз та дослідження галузі та ринку, а також ретельне планування, саме тому потребує великих витрат [3]. У Законі України «Про рекламу» є таке визначення поняття реклами: «Реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи чи товару». Це трактування підкреслює зв’язок реклами і ринку з його продавцями і покупцями і конкуренцією товарів і послуг, що постійно посилюється [4]. Звертаючи увагу на економічне середовище, реклама та інші рекламні кампанії тепер стали невід’ємною частиною нашої соціальної та економічної системи. Інновації нових технологій призвели до масштабного впровадження нових засобів масової інформації в Інтернет-торгівлі для ефективного охоплення та поширення рекламних повідомлень. Об’єктом дослідження є системи маркетингу і реклами товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро Ігор «Така Мака». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи систем маркетингу та реклами «Бюро Ігор «Така Мака». Метою магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження, оптимізація та покращення системи маркетингу та реклами, а також впровадження інтернет-торгівлі на підприємстві ТОВ «Бюро Ігор «Така Мака», обґрунтування теоретичних аспектів та розробка рекомендацій щодо впровадження Інтернет-торгівлі на основі аналізу фінансово-господарської діяльності фірми. У магістерській кваліфікаційній роботі застосовувався комплекс загальних практичних методів дослідження основних показників економічної діяльності підприємства «Бюро Ігор «Така Мака». З метою дослідження ефективності господарської діяльності компанії ТОВ Бюро Ігор «Така Мака» було проведено аналіз майна підприємства, джерел формування капіталу, показників ліквідності та платоспроможності, а також фінансової стійкості, прибутковості та рентабельності, динаміки збутової діяльності компанії. Для отримання результатів фінансово-економічного аналізу була використана фінансова звітність підприємства 2020-2021 років (Баланс та Звіт про фінансові результати). Також, у магістерській кваліфікаційні роботі базуючись на проведених дослідженнях, запропоновано рекомендації щодо покращення систем маркетингу та реклами в соціальних мережах ТОВ «Бюро Ігор «Така Мака», описано особливості реалізації Інтернет-торгівлі на підприємстві та обґрунтована доцільність її впровадження. Запропоновані заходи пропонуються з метою підвищення фінансових показників підприємства, популяризації компанії «Така Мака» в мережі Інтерент та збільшення продажів продукції ТОВ «Бюро Ігор «Така Мака». Комплексний аналіз та впровадження Інтернет-торгівлі у соцмережах дозволить «Така Мака» покращити рівень маркетингу, збільшить фінансові ресурси та підвищить конкурентоспроможність ТОВ «Бюро Ігор «Така Мака». Ключові слова: маркетинг, системи маркетингу, реклама, виробництво ігор, Інтернет-торгівля, конкурентоспроможність. Перелік використаних літературних джерел. 1. Безкоровайний, А. О. "Місце реклами у маркетинговій політиці підприємств." Секція № 1. Маркетинг та логістика в сучасній системі управління підприємством (2018): 3. 2. Борисенко Олена Сергіївна, Юлія Володимирівна Фісун, Альона Ярославівна Ткаченко. "Інструменти маркетингових Інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства." (2020). 3. Мельник, Юлія Миколаївна. "Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій." (2016). 4. Про рекламу: Закон України від 18.02.2006 р. № 2132-ХІІ. URL : http://zakon4.rada.gov.ua/ (дата звернення 11.12.2022 р.)