Формування стратегії онлайн просування ТОВ “Кондитерська фабрика “Ярич”

Автор: Романчук Анастасія Віталіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Формування стратегії в маркетингу відіграє значущу роль у сучасному бізнес-середовищі. На сучасному конкурентному ринку, що швидко змінюється, маркетинг є важливою підсистемою загального менеджменту, спрямованою на задоволення потреб клієнтів та формування їхньої лояльності. У багатьох випадках керівники підприємств розглядають відділ маркетингу як витрати, вважаючи, що результати маркетингової діяльності неможливо виміряти конкретними показниками [25 Важливість оцінки та підвищення ефективності маркетингової діяльності в компаніях обґрунтовується багатьма факторами. До них відносяться швидкі зміни в навколишньому середовищі, нові запити споживачів, посилення конкуренції, поява нових технологій, зміни в людських ресурсах і розвиток інформаційних ресурсів. Об’єкт дослідження ? процес формування стратегії компанії в контексті розвитку онлайн просування товарів на ринку кондитерських виробів як ключового фактору формування її конкурентоспроможності. Предмет дослідження ? сукупність теоретико-методологічних, науково-методичних і практичних аспектів формування та удосконалення маркетингової стратегії просування продукції кондитерської фабрики.. Мета дослідження ? теоретичне та практичне обґрунтування комплексу маркетингу підприємства, розроблення рекомендацій щодо онлайн просування продукції кондитерської компанії в трансформаційних економічних умовах. Результати дослідження. Встановлено високий рівень конкурентоспроможності продукції ТОВ «КФ «Ярич» на українському ринку кондитерських виробів та вдале позиціонування на ринку Польщі, відносно стабільний фінансово-економічний стан. Компанія спеціалізується на виробництві сухого печива, снеків поживних батончиків печива та бісквітних тортів з торговою маркою "Ярич". В умовах COVID-19 та військової агресії рф компанія ТОП-10 кондитерських фабрик України. ТОВ "КФ "Ярич" заснована на сучасних технологіях, високій якості продукції та праці фахівців, які роблять світ кондитерських виробів смачнішим та яскравішим. Компанія використовує стратегію цінової диверсифікації, встановивши різні ціни для різних сегментів ринку, на яких вона пропонує свою продукцію. Особливо в сегменті снеків та печива, провідна позиція ТОВ "КФ "Ярич" як виробника промислового масштабу дозволяє йому зосередитися на можливостях попиту, контролювати свої пропозиції та підтримувати конкурентоспроможні ціни. Менеджери та маркетологи компанії здатні розробляти нові креативні продукти та оптимізувати виробничі, логістичні та маркетингові рішення. Найбільшою силою компанії на ринку є стійка репутація, а слабкою стороною – вузький асортимент продукції порівняно з конкурентами. Основні загрози ? воєнний стан та внутрішня нестабільність через посилення конкуренції. Компанія має різні канали збуту, включаючи оптовиків, оптових і роздрібних посередників, кінцевих споживачів і приватних підприємців, а також зовнішні ринки. Продукція фабрики "Ярич" постачається до найбільших торговельних мереж: "АТБ Маркет", "Ашан", "Метро", "Сільпо" тощо. За межами України компанія в основному розповсюджує сухе печиво Petit Beurre в міжнародні торгівельні мережі: Бєдронка" (ТМ "Бонітки"), "Carrefour" (ТМ "Cookies Place"), "Єврокеш" (ТМ "Dessimo") та іншими. Посередником між ТОВ "КФ "Ярич" та іноземними клієнтами виступає Yarych Import Eksport у відповідності до міжнародних стандартів. Компанія регулярно бере участь у міжнародних виставках. Висновки. В умовах глобалізаційних процесів розвитку економіки та цифрових комунікацій, все більшої вагомості набуває просування продукції онлайн. Аьтернативними варіантами формування ефективної маркетингової стратегії для ТОВ «КФ «Ярич» є використання різних онлайн-комунікацій (E-mail-шаблон кампанії, сторінки сайту, оголошення в Facebook, Instagram, TikTok та YouTube);. пропонований загальний річний бюджет онлайн просування за всіма видами становить 5 тис. доларів США, зокрема на 6 місяців в соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok з бюджетом 1859 доларів США. Ключові слова: маркетингова стратегія, бенчмаркінг, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, соціальні мережі, онлайн-просування, бюджет. Перелік використаних літературних джерел. 1. Фігун Н.В., Гап’як Т.М., М. Р. Федунь М.Р. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". 2017. № 863. С. 94-100. 2. Фігун О.С, Степанишин І.І., Читайло М.Б. Соціально-етичний маркетинг як стратегія ведення бізнесу. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 14. С. 395-400. 3. Ворончак І. О. Формування національної моделі соціальної відповідальності бізнесу: аналіз світового досвіду та перспективи для України. Науковий вісник НЛТУ України. 2012. Вип. 22.1. С. 195–203. 4. Гітіс Т. П., Собчук А. Г. Дослідження зарубіжного досвіду соціальної відповідальності бізнесу і можливості його адаптації до вітчизняних умов. Економічний вісник Донбасу. 2017. № 3 (49). С. 70–74. 5. Гнатьєва Т. М. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії. Вісник Чернігівського державного технологічного університету. 2014. № 2. С. 35–44. 6. Охріменко О. О., Іванова Т. В. Соціальна відповідальність: навч. посіб. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2015. 180 с.