Визначення модуля пружності та деформацій дорожнього одягу статичним та динамічним штамповими методами

Автор: Краєвський Андрій Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільні дороги і аеродроми
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2023-2024 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В МКР розглянули влаштування благоустрою на вул. Трускавецька 15 м. Львів (біля відділення №4 Нової пошти). Виникла потреба у дослідженні деформаційних характеристик шару основи під покриття - бруківку «Гантель» 8 см. Існуюче покриття – бетонна плита з армуванням металевої фіброю висотою 20 см. При формуванні технічного завдання була задана висота рампи 106 см для підїзду машин, що обслуговують відділення Нової Пошти №4 у м. Львів. Для виконання даного завдання потрібно демонтувати існуюче покриття, перевірити деформаційні характеристики шару основи, здійснити підсипку (вирівнюючий шар) та влаштувати нове покриття. По ходу виконанню робіт було використано екскаватор з гідромолотом – для дроблення бетону; самоскиди – для вивезення залишкового бетону. Польові дослідження було виконано у 2 етапи: 1 етап – існуюче покриття 2 етап – ущільнення шару основи Метою досліджень було встановлення модулів пружності та деформації під час ремонту дорожнього одягу. Завдання дослідження: 1. Оглянути дослідження спрямовані на визначення модулів деформації та пружності основ різними методами 2. Підібрати методи та методики для дослідження модуля пружності та деформації 3. Визначити деформаційні характеристики фібробетонного покриття 4. Визначити деформаційні характеристики щебеневого шару під фібробетоном. Предмет дослідження: деформаційні характеристики дорожнього одягу. Об’єкт дослідження: модулі деформації та пружності дорожнього одягу. Ключові слова: модуль деформації, модуль пружності, дорожній одяг, ремонтні заходи.