Мотивація навчальної діяльності учнів з різною самооцінкою
Автор: Пацура Оксана Орестівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Тема мотивації навчальної діяльності учнів молодших класів є актуальною, адже від неї багато в чому залежить успішність навчання, подальший професійний шлях, але і вона багато у чому залежить від зовнішніх обставин (наприклад, статі, інтересів, емоційного стану, ціннісних орієнтацій, інтелектуального розвитку, характеру, шкільної психологічної атмосфери, сімейних стосунків). В дослідженні розглянуто проблему мотивації навчальної діяльності у молодшому шкільному віці, виявлено психологічні особливості мотивації навчальної діяльності у молодших школярів з різним рівнем самооцінки та їх особистісні детермінанти, досліджено зв’язок емоційних характеристик, клімату в сім’ї та мотивації навчальної діяльності у молодших школярів. Ключові слова: самооцінка, мотивація, страхи, характерологічні особливості, сімейний клімат.