Контент соціальних мереж як чинник тривожності молоді.

Автор: Материцька Юлія Андріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Психологія
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У кваліфікаційній роботі розкрито феномен тривожності особистості від контенту соціальних мереж. Для дослідження проводилося теоретичне обґрунтування тривожності, розкрито поняття контенту соціальних мереж та його види. Практичне дослідження довело, що контент, що містить елементи негативного порівняння, зображення ідеалізованих життєвих стандартів, або концентрується на кризових подіях і негативних новинах, може сприяти підвищенню рівня тривожності у молоді, що підтверджується аналізом кореляційних даних. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можна використовувати при подальшому вивченні проблематики, а також під час психологічного консультування молоді, що мають підвищену тривожність від впливу контенту соціальних мереж. Ключові слова: молодь, соціальні мережі, контент, тривожність.