Дослідження та адміністрування оцінювання персоналу бізнесу ТзОВ «РЕСТОР МАРКЕТ»
Автор: Чжан Веньчжен
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Бізнес-адміністрування
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2024-2025 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Кваліфікований персонал є найбільшою цінністю для будь-якого підприємства та однією з основних складових успіху в будь-якій сфері діяльності. Тому роботодавці об’єктивно зацікавлені в постійному підвищенні професійного рівня своїх працівників. Адміністрування оцінки персоналу є найважливішим елементом в управлінні людськими ресурсами будь-якої сучасної компанії і являє собою цілеспрямований процес встановлення відповідності між якісними характеристиками персоналу вимогам до займаної посади. Адміністрування оцінки персоналу розглядається як елемент менеджменту і як система атестації персоналу, що використовується в організації в тій чи іншій модифікації. У той же час він є необхідним засобом вивчення якісного складу кадрового потенціалу організації, його сильних і слабких сторін, а також основою вдосконалення індивідуальних трудових здібностей працівника і підвищення його кваліфікації (Донг і Чен, 2024). Отже, адміністрування оцінки персоналу - це управлінський процес визначення ефективності виконання працівниками організації своїх посадових обов’язків і реалізації цілей організації, або процес визначення відповідності якісних характеристик персоналу (здібностей, навичок, мотивів) з вимогами посади або робочого місця. Актуальність дослідження професійно-технічної освіти зумовлена негативними тенденціями, які спостерігаються в нашому суспільстві, а саме: відсутністю цілеспрямованої державної стратегії та політики у сфері професійно-технічної освіти, зокрема з урахуванням як галузевої специфіки, так і особливостей економічної діяльності великих, середніх і малих підприємств з метою забезпечення високої конкурентоспроможності національної робочої сили; відсутність забезпечення підприємств методичними матеріалами щодо організації навчального процесу на підприємстві; незацікавленість і фінансова неспроможність роботодавців забезпечити професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації своїх кадрів; низький рівень стимулювання професійного розвитку працівників; відсутність єдиної системи професійних кваліфікацій і стандартів професійної підготовки; відсутність інфраструктури професійного навчання на підприємствах. Саме це зумовлює необхідність детального дослідження організації професійного навчання персоналу на підприємстві, на основі якого можна розробити науково обґрунтовану політику щодо регулювання розвитку системи професійного навчання в Україні. Мета дослідження та створення рекомендацій щодо розвитку системи управління оцінкою персоналу бізнесу. Об’єктом є проведення оцінки персоналу бізнесу ТзОВ "РЕСТОР-МАРКЕТ". Суттєве скорочення життєвого циклу професійних знань змушує країни, які бажають конкурувати на світових ринках і вміти відстоювати свої інтереси на власних ринках в умовах тотального розширення процесу глобалізації, формувати національні системи безперервної професійної підготовки. навчання та підготовка кадрів. Невід’ємною умовою створення та розвитку таких систем є необхідність активної участі не лише держави, навчальних закладів, а й роботодавців, які в умовах становлення економіки знань повинні виступати активними суб’єктами у процес професійної підготовки та підвищення кваліфікації свого персоналу. Необхідність активної участі підприємств, або роботодавців, у процесі побудови моделі безперервної освіти в Україні зумовлена тим, що: по-перше, більшість життя люди проводять на підприємствах, де реалізують свої фізичні та розумові здібності; по-друге, саме підприємства стають джерелом значного масиву інформації. Різним аспектам питання професійного розвитку персоналу та розвитку системи професійної освіти приділяли увагу багато зарубіжних і вітчизняних вчених. Серед них: В. Брокбенк, Д. Парсон, Дж. Грем, П. Друкер, С. Аргіріс, В. Савченко, Г. Щекін, Д. Годдесс, Дж. Донг, Т. Чен, Хуан Дж., Лю М. , А. Тан, Цзян З., X. Гао, Лі, Х. Л., Чжао, К., Лю Ю., Мяо Ю., Лю Дж., Сунь В., Цао В., І. Бондар, М. Семикіна, О. Левченко, Л. Щербак, М. Дрожач та ін. У результаті теоретичних досліджень, експериментів, практичного досвіду розроблено певні принципи організації навчання та підвищення кваліфікації персоналу, серед яких доречно відзначити такі: - індивідуалізація програм навчання; - застосування активних методів і скорочення термінів навчання; - створення мережі спеціалізованих навчальних центрів підвищення кваліфікації; - підготовка методичних програм; - підпорядкованість навчання вирішенню загальновиробничих і кадрових завдань підприємства. Прогресивний розвиток будь-якого суспільства можливий за багатьох об’єктивних умов. До одного з них також відноситься ефективне формування та реалізація адекватної сучасним потребам суспільства державної кадрової політики. Сьогодні гострою є суспільна потреба в кадрах, які втілюють у собі три основні якості: професіоналізм, порядність і патріотизм. Від процесуальної майстерності залежить не тільки успіх цілого регіону, регіону, міста, а й окремих господарських одиниць та добробуту населення в цілому. Тому тема дипломної роботи «Дослідження та управління оцінкою персоналу бізнесу ТзОВ «РЕСТОР-МАРКЕТ» є актуальною.