Аналіз та прогнозування залізничного руху (на прикладі станції Фано [Італія])

Автор: Вовчук Михайло Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Розумний транспорт і логістика для міст (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2019-2020 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: На залізничному пасажирському транспорті розроблено ряд заходів для підвищення продуктивності праці, розроблено багато методів і моделей прогнозування і покращення якості, комфортності і тривалості транспортування для пасажирів загального користування. Отже, для підвищення продуктивності і зменшення низок проблем, в тому числі затримок на маршруті, який розпланований до хвилин, необхідно: розробити систему і модель прорахунку їхньої помилки під реального часу і часу який запрограмовано для кожного поїзда. Є доволі багато факторів, які можуть змінити час прибуття на станцію, це залежить як і людини, яка керує поїздом і відкриває двері для посадки пасажирів, ширина дверей, швидкість поїзда, його пасажироспоможність впливає на зміну пасажирообігу на кожній станції. У даній магістерській роботі досліджувалися час затримки на залізничний станції Фано в Італії. Усі дані про поїзди, які проходили через досліджувальну станцію, були отримані під час проходження навчальної практики у Університеті «Тор Vergata» (Рим).