Дизайн

8.022.00.01 Дизайн
Кваліфікація: Магістр з дизайну
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 року
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Культура і мистецтво
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на сучасних методичних підходах у дизайнерській освіті та результатах сучасних новітніх наукових досліджень в галузі дизайну. Акценти на компетенціях спрямованих на поглиблення теоретичних знань та удосконаленні практичних навиків в дизайні предметно-просторового середовища та візуальних комунікацій. Спеціалізована освіта та поглиблена професійна підготовка в області дизайну середовища, зокрема підготовка випускників здатних до аналізу, прогнозування, прийняття рішень при розробленні та впровадженні комплексних дизайнерських проектів.
Програмні результати навчання: ПРН1. Генерувати ідеї для вироблення креативних дизайн-пропозицій, вибудовувати якісну та розгалужену систему комунікацій, застосовувати передові світові концепції візуальної комунікації у мистецькій та культурній сферах. ПРН2. Розробляти науково-обґрунтовану концепцію для розв’язання фахової проблеми, вміти її презентувати та переконливо обстоювати. ПРН3. Обирати певну модель поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп різного рівня, спираючись на загальновизнані етичні норми та цінності. ПРН4. Представляти результати діяльності у науковому та професійному середовищі в Україні та поза її межами. ПРН5. Розробляти, формувати та контролювати основні етапи виконання проекту. ПРН6. Формувати проектні складові у межах проектних концепцій; володіти художніми та мистецькими формами соціальної відповідальності. ПРН7. Критично осмислювати теорії, принципи, методи та поняття з різних предметних галузей для розв’язання завдань і проблем у галузі дизайну, вміти їх творчо поєднати для вирішення власної творчої проблеми. ПРН8. Здійснювати передпроектний аналіз із урахуванням усіх вагомих чинників, що впливають на об’єкт проектування ПРН9. Застосовувати сучасні методики концептуального проектування та здійснювати процес проектування з урахуванням сучасних технологій і конструктивних вирішень, а також функціональних та естетичних вимог до об’єкта дизайну. ПРН10. Критично опрацьовувати художньо-проектний доробок українських і зарубіжних фахівців, застосовувати сучасні методики та технології наукового аналізу для формування авторської концепції, пошуку українського національного стилю. ПРН11.Визначати естетичні проблеми дизайнерських шкіл та напрямків з урахуванням генезису сучасного художнього процесу в дизайні; мати синтетичне уявлення щодо історії формування сучасної візуальної культури. ПРН12.Володіти базовими методиками захисту інтелектуальної власності; застосовувати правила оформлення прав інтелектуальної власності. ПРН13.Обирати оптимальні методи викладання матеріалу студентській аудиторії в межах фахових компетентностей; вміти програмувати, організовувати та здійснювати навчально-методичне забезпечення фахових дисциплін. ПРН14.Застосовувати інноваційні методи і технології роботи з матеріалом (за спеціалізаціями). ПРН15. Представляти концептуальне вирішення об’єктів дизайну засобами новітніх технологій, застосовувати прийоми графічної подачі при розв’язанні художньо-проектних завдань (за спеціалізаціями). ПРН16. Формувати дизайн-маркетингову стратегію позиціонування та просування продуктів дизайну (товарів і послуг) на внутрішньому та глобальному ринках. ПРН17. Управляти процесом вироблення продукту дизайну (товарів і послуг) на різних етапах брендингу та ребрендингу (за спеціалізаціями).
Керівник освітньої програми, контактна особа: Лінда Світлана Миколаївна
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Освітня програма спрямована на забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі дизайну, а студентоцентрованість програми реалізовується через наявність двох вибіркових блоків. Блок 0101: Дизайн предметного середовища Програма вдосконалює перспективні напрямки створення предметно-просторового середовища на підставі екологічного та інклюзивного підходів у дизайні, у поєднанні із передовими теоретичними розробками у сфері дизайну, які розглядаються у контексті загальнокультурних цінностей та сприяють формуванню національної самоідентифікації та творчого самовираження. Блок 0102: Дизайн візуальних комунікацій Програма вдосконалює перспективні напрямки у галузі графічного дизайну, застосовуючи історичний творчий досвід, успішні українські та зарубіжні художні практики з використанням новітніх технологій та передових світових теоретичних розробок.