Ринкова аналітика

8.281.00.04 Ринкова аналітика
Кваліфікація: Магістр з публічного управління та адміністрування за освітньою програмою «Ринкова аналітика»
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Публічне управління та адміністрування
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Об’єкти вивчення: принципи і закономірності функціонування системи публічного управління та адміністрування як сукупності інститутів державного управління, місцевого самоврядування, громадянського суспільства відповідно до покладених на них функцій і повноважень; відносини, явища, процеси, моделі та механізми, що характеризують прояви публічного управління та адміністрування на вищому, центральному, регіональному та місцевому рівнях. Освітньо-професійна програма має дві практичні лінії: 0301: Ринкова аналітика в публічній сфері Глибоке вивчення основних сфер формування у студентів сучасної системи знань про природу та теоретичні засади ринкової поведінки суб’єктів господарювання, ринкових змін для вироблення вміння застосовувати сучасні управлінські технології й інструментарій у практиці адміністративної роботи, зокрема у сферах ринкового аналізу та нагляду. 0302: Управління ресурсами Глибоке вивчення питань особливостей публічного управління ресурсами, аналізування бюджетних процесів, реформування державної служби, взаємодії публічних органів, в т.ч. з використанням електронних комунікацій.
Програмні результати навчання: РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень. РН02. Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення. РН03. Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції. РН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування. РН05. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур. РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи. РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. РН09. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень. РН10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності. РН11. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень. РН12. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків. РН 13. Знання основ аналізу та прийняття управлінських рішень в умовах ефективного розподілу ресурсів. РН 14. Знання сучасних наукових досягнень в галузі планування та прогнозування розвитку територій, усунення ринкових недосконалостей; РН 15. Поєднувати теорію і практику державного контролю, нагляду та регулювання ринків, а також приймати рішення щодо забезпечення сталого розвитку територій; Для професійного спрямування 0301: Ринкова аналітика в публічній сфері РН 1.1. Знання щодо розроблення пропозицій з удосконалення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, контрольно-наглядових органів в частині територіального розвитку, з врахуванням збалансованості державних, суспільних та бізнес-інтересів; РН 1.2. Володіння достатніми знаннями в галузях, пов’язаних з публічним управлінням та адмініструванням, що дасть можливість критично аналізувати та виявляти ринкові ризики, приймати відповідні управлінські рішення; РН 1.3. Знання методології досліджень в публічній сфері, формування та реалі¬зації державної політики за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій з метою забезпечення розвитку територій.
Академічна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ та на основі двосторонніх договорів
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д. е. н., професор кафедри ТПЕ - Поплавська Ж.В. (тел. 0984611780, мейл: tpedept@lpnu.ua).
Професійні профілі випускників: Професійний профіль – Ринкова аналітика. Можуть працювати на посадах державних службовців в законодавчих органах, вищих державних службовців місцевих органів державної влади, начальників департаментів органів влади усіх рівнів, вищих посадових осіб професійних спілок, вищих посадових осіб інших самоврядних організацій, контрольно-наглядових органах, в тому числі щодо ринкового нагляду, керівників підприємств, установ та організацій та їх заступників, керівних працівників апарату центральних органів державної влади, та їх заступників, керівних працівників апарату місцевих органів державної влади, менеджерів (управителів) в допоміжній діяльності у сфері страхування, менеджерів (управителів) у соціальній сфері, у сфері досліджень та розробок, викладачів вищих навчальних закладів, інших фахівців в галузі навчання, наукових співробітників, професіоналів державної служби, професіоналів з аналізу ринків, управління проектами, програмами та стратегіями, помічників керівників підприємств, установ та організацій.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня