Інтернет-маркетинг

8.075.00.04 Інтернет-маркетинг
Кваліфікація: Магістр маркетингу
Рік вступу: 2021
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої програми, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Характеристика освітньої програми: Предметна область. Об’єкт вивчення: маркетингова діяльність як форма взаємодії суб’єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів. Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу. Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності. Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень. Орієнтація освітньої програми: освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень у сфері маркетингу і застосування його в мережі інтернет та орієнтує на дослідницьку та практичну діяльність, що поглиблює фаховий світогляд та забезпечує можливість подальшої професійної та наукової кар’єри в закладах вищої освіти і науково-дослідних установах, у бізнес-структурах, державних установах та громадських організаціях. Основний фокус освітньої програми: освітньо-професійна програма репрезентує спеціальну освіту та професійну підготовку магістрів акцентуючи на розробці та управлінні комплексом маркетингу в мережі Інтернет.
Набуті компетентності: – знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу – розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень – знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей – формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет.
– вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта – планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності – вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації – презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами – вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними – вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта – використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу – обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів – використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта – здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм – керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання – формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку – збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення – уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі інтернет – вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет – вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет – уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет – здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування.
– зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються – використання іноземних мов у професійній діяльності.
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність на основі двосторонніх договорів між НУ «Львівська політехніка» та вищими навчальними закладами-партнерами. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти можливе, після вивчення курсу української мови.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.е.н., професор Гринкевич Світлана Степанівна
Професійні профілі випускників: Робочі місця у приватному та публічному секторах, у різних галузях економіки на керівних посадах у сфері внутрішнього та міжнародного маркетингу, управління структурними підрозділами з маркетингу, широким спектром процесів та операцій у наданні маркетингових послуг, а також у закладах вищої освіти на посадах викладачів, наукових співробітників.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Особливостями ОПП є використання багатопрофільної системи теоретичної та практичної підготовки, сучасних фахівців з маркетингу, яка передбачає підвищення рівня знань та навичок з інтернет-маркетингу з урахуванням соціальної відповідальності бізнесу, поглиблення професійних цифрових і комунікаційних компетентностей з управління маркетинговими інноваціями, покращення ефективності процесу електронної комерції на засадах омніканального підходу, розробкою маркетингових стратегій та формуванням управлінських рішень для просування товарів та послуг у мережі Інтернет, маркетингу в соціальних мережах, контент маркетингу з урахуванням вимог економічного середовища. ОПП містить можливість вибору здобувачем однієї з двох індивідуальної професійної лінії, яка дозволить посилити рівень фахових компетентностей професійного спрямування. Освітній процес ґрунтується на реалізації принципу поліаспектної інтеграції змісту освітньої підготовки, новітніх інтерактивних технологіях навчання, а також використанні сучасних ІКТ.