Управління навчальним закладом

8.073.00.14 Управління навчальним закладом
Кваліфікація: Магістр з менеджменту за спеціалізацією «Управління навчальним закладом»
Рік вступу: 2020
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Набуті компетентності: 1. Знати і вміти як організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи з управлінськими кадрами на різних рівнях, володіти практикою передачі фахових знань, методами та засобами професійного навчання, організовувати освітній процес в закладах освіти; 2. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; 3. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; 4. Проектувати ефективні системи управління організаціями; 5. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї; 6. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах; 7. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність; 8. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; 9. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією; 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач; 11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу.
1. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом); 2. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу); 3. Вміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в сфері освітнього менеджменту, критично оцінювати отримані результати, діяльності, аргументовано захищати прийняті рішення, володіти методами психопедагогіки управління для вирішення психолого-педагогічних проблем, управління суб'єктами освітнього процесу, створення психолого-педагогічного клімату тощо; 4. Вміти поєднувати предметні та інтерактивні технології навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо) та використовувати інноваційні методи навчання в закладах освіти; 5. Застосовувати психолого-педагогічні та методичні принципи педагогіки управління в умовах неперервного професійного розвитку та професійної / професійно-педагогічної мобільності.
1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності; 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня