Педагогічний практикум

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 8.022.00.O.15
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: Дида Ірина Андріївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Здатність продемонструвати знання та розуміння філософської методології наукового пізнання, психолого-педагогічних аспектів професійно-наукової діяльності, власний науковий світогляд та морально-культурні цінності. - Здатність продемонструвати глибинні знання і розуміння класичної та сучасної методологічно-методичної бази досліджень соціально-економічних явищ і процесів у різних сферах дизайну. - Уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері дизайну. - Уміння інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження. - Уміння вести наукову бесіду та дискусію на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття. - Уміння спілкуватись діловою науковою та професійною мовою, застосовувати різні стилі мовлення, методи іприйоми спілкування, демонструвати широкий науковий та професійний словниковий запас. - Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - Філософія та методологія науки; - Професійна педагогіка Кореквізити: - Психологія творчості та винахідництва; - Методологія наукових досліджень в галузі архітектури, містобудування і дизайну - Риторика
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з основними положеннями, принципами організації, дидактичними вимогами до навчального процесу у вищій школі; оволодіння практичними навиками формування робочих програм навчальних дисциплін, складання планів і підготовка методичного та ілюстративного супроводу лекцій; ознайомлення з методикою проведення практичних занять з творчих дисциплін, особливості керівництва науковою роботою магістрів за спеціальністю «Дизайн»; інноваційні методичні підходи та їх вплив на результативність вивчення професійно-орієнтованих дисциплін.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий бал (максимально 100) складається з балів, отриманих за виконання індивідуального практичного завдання - написання робочої програми з навчальної дисципліни, що базується на науковому дослідженні аспіранта (40), і балів, отриманих за результатами роботи аспіранта на практичних заняттях (60).
Рекомендована література: 1.Закон України“Про вищу освіту”- Харків ,2002 2. Збірник нормативних актів України щодо організації навчально виховного процессу у вищому Навчальному закладі. - К: 2003. 3. Клименко В.В. Психологія наукової творчості. – К.: Аверс, 1998.-191с. 4. Туриніна О.Л. Психологія творчості: навчальний посібник. – К.: МАУП, 2007. – 160 с. 5. Алексюк А . М . Педагогіка вищої освіти України .- К., 2002. 6. Волкова Н П . Професійно-педагогічна комунікація. – К: 2006. 7. Дичківська І. М Інноваційні педагогічні технології. – К.: 2004. 8. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: 2006. 9. Цехмістрова ГС . Основи наукових досліджень. – К.: 2003.