Психологія цифрового брендингу у професійній діяльності

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.M.029
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: Кандидат політичних наук, доц. кафедри теоретичної та практичної психології Свідерська Ольга
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування системного уявлення і розуміння особливостей функціонування цифрового брендингу у професійній діяльності майбутніх психологів
Завдання: ІНТ. Здатність продукувати інноваційні наукові ідеї в різних психологічних галузях, розв'язувати складні наукові та науково-педагогічні завдання й проблеми та впроваджувати отримані результати у практичну діяльність, проводити психологічні наукові дослідження на замовлення стейкхолдерів у особі фізичних і юридичних осіб на регіональному, національному й міжнародному рівнях; ФК.2. Здатність до оволодіння психологічної термінології досліджуваного наукового напряму. ФК 4. Здатність збирати, опрацьовувати та критично оцінювати наукову інформацію з різних джерел та використовувати її в дослідженнях з дотриманням академічної та професійної доброчесності. ФК. 8. Здатність до розробки та реалізації креативних, інноваційних ідей та прийняття рішень у професійній сфері діяльності. ФК 9. Здатність критично аналізувати, оцінювати та застосовувати традиційні та інноваційні інформаційно-цифрові технології у викладанні й формуванні особистого професійного бренду. ФК. 11. Здатність здійснювати професійну та особистісну самоосвіту, проектувати подальший освітній шлях та професійну кар’єру.
Результати навчання: ЗН 2. Знати основні вітчизняні та закордонні психологічні концепції, парадигми, теоретичні та практичні проблеми сучасної психології. ЗН 4. Знати та розуміти різні підходи, теорії та концепції навчання студентів, методичної і виховної роботи науково-педагогічного працівника. УН 4. Працювати в групі науковців для розв’язання спільних дослідницьких завдань, дотримуватися норм академічної доброчесності, етичних норм та принципів наукової діяльності та міжособистісної взаємодії. КОМ 1. Здійснювати спілкування діловою науковою та професійною мовою з науковою спільнотою та громадськістю в певній галузі наукової та/або професійній діяльності. КОМ 2. Застосовувати сучасні інформаційно-цифрові інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій. КОМ 3. Презентувати результати своїх досліджень на наукових заходах, використовувати українську та/або іноземну мову (в першу чергу – англійську) у науковій, інноваційній та педагогічній діяльності. АіВ 2. Вміти вчитися самостійно, розробляти власну траєкторію саморозвитку та самовдосконалення. АіВ 4. Проявляти повагу до мультикультурності та різноманіття, демонструвати толерантність щодо релігійних, расових та гендерних приналежностей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Академічне підприємництво Педагогічна практика Психологія творчості та винахідництва Управління науковими проєктами
Короткий зміст навчальної програми: Бренди як символи споживчої культури сьогодення, стають важливим засобом демонстрації ідентичності, маркерами соціального простору, «дзеркалом» соціальної реальності. Брендинг змінюється під впливом цифрових медіа. Цифрові технології призвели до двостороннього зв’язку між брендами і споживачами – соціальні мережі визначили, що тепер ми можемо безпосередньо спілкуватися з брендами, котрі використовуємо щодня. Основним завданням дисципліни показати чим насправді є цифровий брендинг та яким чином його можна використовувати у роботі з особистим брендом, розумінні функціонування маркетингових стратегій, аналізі успішних індивідуальних брендів у кар’єрі майбутнього психолога.
Опис: Теми занять: Тема 1. Психологія сучасного споживача. Тема 2. Цифровий брендинг у перспективі Тема 3. Соціальні мережі у цифровому брендингу Тема 4. Мобільні пристрої та інтернет-реклама Тема 5. Еmail маркетинг у цифровому брендингу Тема 6. Стратегія та вимірювання цифрового брендингу Тема 7. Побудова особистого психологічного блогу як ефективна комунікативна стратегія із користувачем
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на дисципліні здійснюється за допомогою вибіркового усного опитування; оцінення виступів на практичних заняттях, оцінки активності у дискусіях, тестування, оцінки індивідуальних проєктів та контрольних робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна кількість балів, які може отримати студент під час навчання 100 (ПК), що включає в себе виступи на практичних заняттях, аналіз фахової літератури, участь у дискусіях, виконання індивідуального завдання, результати тестування. Система за якою студент набирає бали – накопичувальна. Мінімальний бал з яким студент допускається до екзамену – 0 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Роулз Д. Цифровий брендинг. Харків: Фабула. 2020. 256 с. Саленбахер Ю. Креативний особистий брендинг. Харків. Фабула. 2019. 224 с. Філановський О. Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх. Київ : «Наш формат». 2019. Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи. Київ : «Наш формат». 2019 Wheeler A. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 2009
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).