Педагогічна практика

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: д.т.н., професор Сегеда Михайло Станкович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: – визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявляти аналітико-синтетичний зміст та підготовлювати нову форму вторинної інформації при роботі з клієнтами груп ризику; – мати професійну етичну поведінку; – планувати та реалізовувати проекти; – вести діалог.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: немає потреби
Короткий зміст навчальної програми: Роль педагога в сучасному суспільстві. Психолого-педагогічні вимоги до особистості сучасного педагога. Основні характеристики взаємодії у соціальній роботі. Психолого-педагогічна характеристика на клієнта соціальних установ. Орієнтовна структура лекційного заняття. Культура і образно-виразна характеристика мовлення. Комунікативні характеристики професійного мовлення педагога. Функції мовлення у взаємодії з клієнтами соціальних служб. Умови і шляхи вдосконалення професійного мовлення. Елементи театральної педагогіки у професійній діяльності соціального працівника. Умови ефективності професійного мовлення. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього соціального працівника.
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт з практики, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист звіту в усній формі (70%)
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002. 2. Кузьминський А.І. Педагогіка. – К.: 2003. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: 2006. 4. Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О. Сухомлинського //Педагогіка і психологія. – 2006. - №3.