Педагогічний практикум

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.14
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Професор Мельник С.Р.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • кваліфіковано здійснювати професійне навчання й виховання студентів у рамках конкретної професії на рівні вимог, установлених стандартами професійної освіти, на основі поєднання техніко-технологічних і психолого-педагогічних знань, умінь і навичок. • використовувати методи й форми навчання у своїй професійної діяльності. • застосовувати оптимальні методи контролю знань студентів в умовах теоретичного і практичного навчання; • використовувати конкретні технології, методики і форми професійного виховання; • володіти навичками спілкування в професійно-педагогічній праці, що містять у собі перцепцію (сприйняття), інтеракцію (взаємовплив) і комунікацію (обмін інформацією).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Професійна педагогіка • Філософія і методологія науки • Риторика • Наукові основи удосконалення існуючих і створення нових технологічних процесів органічного синтезу • Розвиток теорії хімічних реакцій: механізм, кінетика, термодинаміка • Дослідження кінетики складних хімічних реакцій
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Проведення заняття з лабораторного практикуму. Підготовка і обговорення відкритої лекції. Читання відкритої лекції студентам.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання проведення студентом практичного і лабораторного заняття, читання відкритої лекції (100%)
Рекомендована література: 1. Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. 2. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 4. Максимюк С.П. Педагогіка: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 670 с. 5. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.12
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічний практикум

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.13
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічний практикум

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 8.161.00.O.15
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: проф. Луцюк Ірина Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Продукувати інноваційні наукові ідеї, володіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми у процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, проводити оригінальні наукові дослідження у галузі хімічних технологій та інженерії на міжнародному та національному рівнях. 2. Застосовувати отримані знання з суміжних предметних сфер для обґрунтування нових теоретичних та практичних рекомендацій у галузі хімічних технологій та інженерії. 3. Самостійно виконувати експериментальні наукові дослідження та оцінювати доцільність використання існуючих методів випробувань. 4. Самостійно пропонувати нові методи і методики досліджень та сучасні технології в задачах хімічних технологій та інженерії. 5. Здатність дотримуватись етики досліджень, а також правил академічної доброчесності в наукових дослідженнях та науково-педагогічній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійна педагогіка; Філософія і методологія науки; Академічне підприємництво
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з положенням про організацію освітнього процесу в Національному університеті “Львівська політехніка”. Ознайомлення зі ступеневою системою освіти, програмами підготовки та форми навчання. Ознайомлення з формами організації освітнього процесу та видами навчальних занять. Ознайомлення з видами лекцій у вищій школі, технологіями їхньої підготовки та проведення. Лабораторне заняття як ефективний спосіб формування практичних умінь і навичок. Практичні заняття як необхідна складова у підготовці конкуренто-спроможного фахівця. Семінарські заняття як форма взаємодії та спілкування учасників педагогічного процесу. Розвиток педагогічної культури викладача ВНЗ. Педагогічні здібності та основні стилі роботи педагога
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль – недиференційований залік.
Рекомендована література: 1. Кузьмінський А. І. Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання-Прес, 2008. – 447 с. 2. Кузьмінський А. І. Педагогіка у запитаннях та відповідях : навч. посіб. / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко.– К. : Знання, 2006. – 311 с. 3. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. –Xарків : ОВС, 2012. – 287 с. 4. Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навч. посіб. / Н. Є. Мойсеюк. – Київ, 2009. – 656 с. 5. Пальчевський С. С. Педагогіка : навч. посіб. / Пальчевський С. С. – К. : Каравела, 2007. –576 с. 6. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – К. : Академвидав, 2012. – 616 с.