Технологія та організація ремонту міських інженерних комунікацій

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.E.028
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу ”Технології зведення та реконструкції будівель та споруд” – ознайомитись з сучасними методами технології зведення окремих конструктивних елементів будівель і споруд. Вміти застосовувати на практиці, закладені в основу вивчення курсу, основні нормативні документи з технології виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві будівель і споруд
Завдання: загальні компетентності: - ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. - ЗК04. Здатність приймати обґрунтовані рішення.: - СК02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК05. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування. РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. РНС 2.1. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в галузі послуг з розрахунку, проектування, монтажу, реконструкції, утриманню та експлуатації будівель та споруд, оцінювати технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій житлового господарства; РНС 2.2. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань галузі з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - „ Будівельні конструкції”; - „ Будівельна техніка”; - „ Організація, планування і управління будівництвом ”
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна формує необхідні знання з основних питань технології зведення основних будівель і споруд міського господарства, а також вибору схем і способів монтажу, зведення та оцінки техніко-економічних показників будівництва. В дисципліні розглянуто наступні питання: виконання проблемних задач в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації; методи зведення будинків і споруд; будівництво і зведення мостів, переходів і тунелей, водонапірних башт, димових труб, гідротехнічних споруд, градирень. Технологія зведення силосів, бункерів та елеваторів, виставочних залів, стадіонів та інших великопролітних будівель та споруд. Котроль якості і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Опис: Проблемні задачі в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації. Методи зведення будинків і споруд. Монолітне будівництво. Приготування бетонної суміші, її транспортування, подача в конструкцію, ущільнення. Влаштування опалубки та арматурні роботи на будівельному майданчику. Підводне бетонування. Зведення автомобільних доріг, тротуарів, пішохідних доріжок. Будівництво і зведення мостів, переходів і тунелів. Водонапірні башти і технологія їх зведення. Димові труби і їх зведення. Гідротехнічні споруди, класифікація і технологія зведення. Технологія зведення градирень. Силоси, бункери і елеватори, особливості їх будівництва. Технологія зведення виставочних залів, стадіонів та інших велико-пролітних будівель та споруд. Контроль якості монтажних і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання практичних завдань Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль (20%); - підсумковий контроль (80%, контрольний захід - екзамен).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Литвинов О.О. и др..Технология строительного производства.. К.: Вища школа, 1986. 2. Швиденько В.І. Монтаж будівельних конструкцій. К.: Вища школа, 1987 р. 3. Атаєв С.С. Індустріальна технологія будівництва з монолітного бетону. М.: Стройиздат, 1989. 4. Яворський В.Р. Механізація монтажних робіт при капітальному ремонті будинків. К.: Будівельник, 1972. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи./ МІНБУД України. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2006р.-75с.; 6. ДБН В.3.1 -2002. Ремонт і підсилення несучих і огороджувальних конструкцій і основ промислових будівель та споруд ./ МІНБУД України. – Київ.: 2002р.- 185 с.; 7. ДБН А.3.2-2.-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-180с.; 8. ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти споруд. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-83с.; 9. ДБН В.2.6-163-2010. Сталеві конструкції. / МІНБУД України./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-202с.; 10. ДБН В.2.6-98-2009. Бетонні та залізобетонні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-73с.; 11. ДБН.В.2.6-161-2010. Дерев»яні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-96с.; 12. ДБН В.2.6-162-2010. Кам’яні та армокам»яні конструкції. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-103с.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технологія та організація ремонту міських інженерних комунікацій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.E.030
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу ”Технології зведення та реконструкції будівель та споруд” – ознайомитись з сучасними методами технології зведення окремих конструктивних елементів будівель і споруд. Вміти застосовувати на практиці, закладені в основу вивчення курсу, основні нормативні документи з технології виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві будівель і споруд
Завдання: загальні компетентності: - ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. - ЗК04. Здатність приймати обґрунтовані рішення.: - СК02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК05. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування. РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. РНС 2.1. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в галузі послуг з розрахунку, проектування, монтажу, реконструкції, утриманню та експлуатації будівель та споруд, оцінювати технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій житлового господарства; РНС 2.2. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань галузі з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - „ Будівельні конструкції”; - „ Будівельна техніка”; - „ Організація, планування і управління будівництвом ”
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна формує необхідні знання з основних питань технології зведення основних будівель і споруд міського господарства, а також вибору схем і способів монтажу, зведення та оцінки техніко-економічних показників будівництва. В дисципліні розглянуто наступні питання: виконання проблемних задач в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації; методи зведення будинків і споруд; будівництво і зведення мостів, переходів і тунелей, водонапірних башт, димових труб, гідротехнічних споруд, градирень. Технологія зведення силосів, бункерів та елеваторів, виставочних залів, стадіонів та інших великопролітних будівель та споруд. Котроль якості і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Опис: Проблемні задачі в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації. Методи зведення будинків і споруд. Монолітне будівництво. Приготування бетонної суміші, її транспортування, подача в конструкцію, ущільнення. Влаштування опалубки та арматурні роботи на будівельному майданчику. Підводне бетонування. Зведення автомобільних доріг, тротуарів, пішохідних доріжок. Будівництво і зведення мостів, переходів і тунелів. Водонапірні башти і технологія їх зведення. Димові труби і їх зведення. Гідротехнічні споруди, класифікація і технологія зведення. Технологія зведення градирень. Силоси, бункери і елеватори, особливості їх будівництва. Технологія зведення виставочних залів, стадіонів та інших велико-пролітних будівель та споруд. Контроль якості монтажних і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання практичних завдань Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль (20%); - підсумковий контроль (80%, контрольний захід - екзамен).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Литвинов О.О. и др..Технология строительного производства.. К.: Вища школа, 1986. 2. Швиденько В.І. Монтаж будівельних конструкцій. К.: Вища школа, 1987 р. 3. Атаєв С.С. Індустріальна технологія будівництва з монолітного бетону. М.: Стройиздат, 1989. 4. Яворський В.Р. Механізація монтажних робіт при капітальному ремонті будинків. К.: Будівельник, 1972. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи./ МІНБУД України. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2006р.-75с.; 6. ДБН В.3.1 -2002. Ремонт і підсилення несучих і огороджувальних конструкцій і основ промислових будівель та споруд ./ МІНБУД України. – Київ.: 2002р.- 185 с.; 7. ДБН А.3.2-2.-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-180с.; 8. ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти споруд. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-83с.; 9. ДБН В.2.6-163-2010. Сталеві конструкції. / МІНБУД України./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-202с.; 10. ДБН В.2.6-98-2009. Бетонні та залізобетонні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-73с.; 11. ДБН.В.2.6-161-2010. Дерев»яні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-96с.; 12. ДБН В.2.6-162-2010. Кам’яні та армокам»яні конструкції. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-103с.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).