Вища математика, частина 2

Спеціальність: Цифрові технології в точному землеробстві
Код дисципліни: 6.208.03.O.009
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: к.ф.-м.н., доцент Бридун Андрій Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Подати основи теорій лінійної та векторної алгебри, аналітичної геометрії, теорії математичного аналізу в об’ємі, необхідному для вивчення наступних розділів математики та засвоєння дисциплін спеціальності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми геодезії та землеустрою із застосуванням сучасних технологій, теоретичних положень та методів дослідження фізичної поверхні Землі, її форми, розмірів та гравітаційного поля, проведення вимірів на земній поверхні для відображення її на планах та картах, для розв’язання різних наукових і практичних завдань. • здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • здатність працювати автономно. фахові компетентності: • здатність застосовувати фундаментальні знання для аналізу явищ природного і техногенного походження при виконанні професійних завдань у сфері геодезії та землеустрою. • здатність застосовувати теорії, принципи, методи фізико-математичних, природничих, соціально-економічних, інженерних наук при виконанні завдань геодезії та землеустрою.
Результати навчання: • Доносити до фахівців і нефахівців інформацію, ідеї, проблеми, рішення, власний досвід та аргументацію. • Застосовувати концептуальні знання природничих і соціально-економічних наук при виконанні завдань геодезії та землеустрою. • Збирати, оцінювати, інтерпретувати та використовувати геопросторові дані, метадані щодо об’єктів природного і техногенного походження, застосовувати статистичні методи їхнього аналізу для розв’язання спеціалізованих задач у сфері геодезії та землеустрою. • Розробляти і приймати ефективні рішення щодо професійної діяльності у сфері геодезії та землеустрою, у тому числі за умов невизначеності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Вища математика частина 1. • Геодезія і топографія • Інформатика та програмування геозадач • Математичне опрацювання та аналіз геоданих
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Вища математика” включає та передбачає вивчення основних принципів та інструментарію математичного апарату таких основних розділів математики, як диференціальне та інтегральне числення функцій однієї і декількох змінних, теорія числових та функціональних рядів.
Опис: Невизначений та визначений інтеграли Тема 1. Невизначений інтеграл. Тема 2. Визначений інтеграл. Невласні інтеграли. Ряди Тема 3. Невласні інтеграли першого та другого роду. Тема 4. Ряди.
Методи та критерії оцінювання: • Робота на практичних заняттях, усне, комбіноване та фронтальне опитування, контрольні роботи (30%). • Підсумковий контроль (іспит): письмово-усна форма (70%).
Критерії оцінювання результатів навчання: • Робота на практичних заняттях, усне, комбіноване та фронтальне опитування, контрольні роботи (30%). • Підсумковий контроль (іспит): письмово-усна форма (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Юрків М.І., Бридун А.М., Фис М.М. Вища математика. Частина 2: Теорія та практика для студентів геодезичних спеціальностей. навч. посіб. / М.І. Юрків, А.М. Бридун, М.М. Фис – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 120c. 2. Бридун А.М., Юрків М.І., Фис М.М. Вища математика: курс лекцій для студентів спеціальностей 193 «Геодезія та землеустрій», 103 «Науки про Землю». Частина 2 / А.М. Бридун, М.І. Юрків, М.М. Фис – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 84c. 3. Лінійна алгебра та аналітична геометрія / Ю. К. Рудавський, П. П. Костробій, Ф. П. Луник, Д. В. Уханська – Л.: Бескид Біт, 2002. - 262с. 4. Шкіль М.І. Вища математика / М.І. Шкіль, Т.В. Колесник. – К. Вища школа, 1986. 5. Збірник задач з лінійної алгебри та аналітичної геометрії / За ред. проф. Ю.К. Рудавського. – Л.: Бескид Біт, 2002. – 256 с. 6. Збірник задач з математичного аналізу. Ч. 1 / За ред. проф. Ю.К. Рудавського. – Л.,2001. – 326 с. 7. Збірник задач з математичного аналізу. Ч. 2 / За ред. проф. Ю.К. Рудавського. –Л.,2003. – 232 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).