Управління ІТ-продуктами

Спеціальність: Системи і методи прийняття рішень
Код дисципліни: 7.124.01.E.027
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Професор кафедри ММП, д.е.н., проф. М.І. Бублик
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1). Здатність аналізувати масові соціальні та економічні явища й процеси на сучасному ІТ-ринку, здійснювати маркетингові дослідження та просувати ІТ-продукти сучасними методами та інструментами на ринку інформаційних технологій. 2). Здатність продемонструвати практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях. 3). Здатність виявляти навики мотивувати людей та об’єднуватися для досягнення спільної мети щодо ефективного управління ІТ-продуктами. 4). Здатність ефективного ділового спілкування, володіння налагодженими контактами в галузі ІТ, оформлення документації: укладення договорів, оформлення рахунків-фактур, актів в галузі ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Розподілені інформаційні системи Аналіз бізнес-процесів
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання дисципліни «Управління ІТ продуктами» є надання системи базових знань з теорії і практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях; формування системи теоретичних знань і практичних навичок маркетингового дослідження ІТ-ринку, включаючи аналізування статистичних даних для встановлення кількісних та якісних співвідношень між масовими соціальними та економічними явищами і процесами, створення та використання інформаційно-аналітичних баз для розроблення і підтримки прийняття рішень щодо управління ІТ-продуктами.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування • Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Рекомендована література: 1. Закон України "Про інформацію" від 2 жовтня 1992 р. № 2658 ХІІ / Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992. №48. Ст. 650. 2. Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" від 4 лютого 1998 р. № 75/98 ВР/ Відомості Верховної Ради (ВВР), 1998. №27-28. Ст. 182. 3. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 560 с. 4. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ../ Под ред. Б. М. Пеньковой. М.: Прогресс, 1990. 736 с. 5. Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 667 с. 6. Маркетинг: Навч. посібник / Мальчик М.В., Гонтаренко Н.А., Попко О.В., Толчанова З.О., Король Б.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І.; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2014. – 444 с. 7. Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика: Монографія / Мальчик М.В., Попко О.В., Гонтаренко Н.А., Толчанова З.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І., Мельник Т.Д; за редакцією Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2015. – 192 с. 8. Мельник, В. Д. Маркетинг інформаційних продуктів та послуг : конспект лекцій / В. Д. Мельник. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2005. 261 с. 9. Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Київ : Ліра-К, 2013. 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3 10. Устинова Г. М. Информационные системы менеджмента: Основные аналитические технологии в поддержке принятия решений/ Учеб. пособие. СПб: Издательство "ДиаСофтЮП", 2000. 368 с.