Організація інженерних проєктів в металургії

Спеціальність: Металургія
Код дисципліни: 7.136.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Матеріалознавство та інженерія матеріалів
Лектор: докт. техн. наук, стар. досл. Галина Василівна Кречковська
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомлення студентів з основами сучасних уявлень про успішне створення та виконання наукових та прикладних проектів. Розгляд основних типів проектів, загальні та спеціальні вимоги, менеджмент ресурсів та часу, шляхи вирішення конфліктних ситуацій у колективі, техніку представлення проектів та їх результатів.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1.Знання типів, етапів і шляхів виконання проектів. 2.Вміння працювати у колективі при виконання спільного проекту 3.Навички управління часовими, людськими і матеріальними ресурсами.
Результати навчання: Здатність використовувати професійно-профільні знання і практичні навички для вирішення конкретних завдань металургії в галузі ливарного виробництва; здатність аналізувати та оцінювати коло завдань, що сприяють ефективному використанню природних ресурсів та продукції металургійних та ливарних підприємств; здатність проводити оцінку існуючих технологій та матеріалів для формування вимог до розроблення перспективних ливарних сплавів та технологій лиття; спроможність застосовувати знання та набуті навички для розв’язання якісних та кількісних завдань в умовах реального виробництва; здатність оцінювати, інтерпретувати вихідні дані для синтезу нових виробів й технологічних процесів; здатність здійснювати метрологічну оцінку відповідності якості виливків, металовиробів та послуг державним та міжнародним стандартам систем EN та ISO.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - Комп’ютерні технології у ливарному виробництві - Деградація ливарних сплавів - Багатоопераційні технології ливарного виробництва - Захист литих виробів від корозії під час експлуатації та зберігання - Підвищення ресурсу литих виробів Кореквізити: - Дефекти литва - Адитивні технології в ливарному виробництві - Організація експерименту під час моделювання та оптимізації технічних систем в металургії - Пошкоджуваність та руйнування литих сплавів
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна знайомить студентів з основними етапами створення проекту. Вивчаючи дисципліну, студенти набувають практичних навиків при написанні проекту, плануванні роботи, менеджменті ресурсів і часу. Ознайомлюються із принципами роботи у групі, вирішенні конфліктних ситуацій, техніку представлення як проекту, так і його результатів.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: усне опитування, виконання та захист лабораторних робіт (40%). Екзаменаційний контроль: письмово-усна форма (60%).
Критерії оцінювання результатів навчання: •Опитування та допуск до виконання практичних робіт; •Захист практичних робіт; •Презентації за індивідуальними завданнями
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Management Around the World: A Survey of Project Categories and Life Cycles, ESC Lille International PM Workshops / IW 3 - OL & KM. 2. Bredillet, C. (2004a). Project management governance : A situational approach. EURAM conference. Munich, Germany. 3. Bredillet C. (2004b). Understanding the very nature of Project Management: a praxeological approach. PMI Research Conference, London. 4. Diallo, A., & Thuillier, D. (2003). The success dimensions of international development projects: the perceptions of African project coordinators. International Journal of Project Management, Pergamon. 5. Flaatten, P.O., McCubbrey, D.J., O’Riordan, P.D. and Burgess, K. (1992). Foundations of Business Systems (second edition). Andersen consulting Arthur Andersen & Co., S.C., The Dryden Press. 6. Gareis, R., Huemann, M. PM-Competences in the Project-oriented Organization in: The Gower Handbook of Project Management, JR Turner, SJ Simister (ed.), Gower, Aldershot. 2000. p.709-721. 7. Kerzner, H. (2003). Project management, A systems approach to planning, scheduling and controlling. New York: John Wiley and Sons. 8. Lock, D. (2003). Project Management, Gower Publishing, Eighth edition. 9. PMI (2000). A Guide to the Project Management Body of Knowledge. Newtown Square, PA: Project Management Institute.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).