Маркетинговий менеджмент

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Дмитрів Анна Ярославівна д.е.н., проф. Крикавський Є.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти демонструвати поглиблені знання теоретичних та методичних основ розроблення комплексного механізму реалізації маркетингових проєктів. Вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Соціальна відповідальність у маркетингу. Кореквізити: Стратегічний маркетинг.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність, актуальність і необхідність впровадження в умовах ринкової економіки. Процес маркетингового менеджменту. Організація маркетингового менеджменту. Маркетингове стратегічне планування. Стратегії маркетингу. Система маркетингового планування. Контролювання маркетингової діяльності підприємства. Етика в маркетинговій діяльності.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): результати роботи на практичних заняттях, усне опитування; - підсумковий контроль (70%, екзамен).
Рекомендована література: 1. Маркетинг / підручник. 2-ге видання. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ / В.Руделіус, Л.А.Мороз, Н.Ю.Глинський та ін: Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. — К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення мененджмент-освіти в Україні», 2008. — 648 с. 2. Маркова В.Д. Маркетинг менеджмент. Учебное пособие. 2-е издание. — М.: Омега — Л, 2009. — 204 с. 3. Котлер Ф., Маркетинговый менеджмент (перше українське адаптоване видання) / Котлер Ф.,Келлер К.Л. — К.: Хімджест, 2008. — 720 с. 4. Дмитрів А.Я., Крикавський Є.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти. URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=144.